زندگیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

مدیر بهره‌برداری بخش انقلاب اسلامی موزه زنده زیارت اعلام کرد:جزئیات بازدیدهای عمومی و گروهی از بخش انقلاب اسلامی «موزه زنده زیارت»

کد خبر : 19240

مدیر بهره‌برداری بخش انقلاب اسلامی موزه زنده زیارت گفت: بازدید از بخش انقلاب اسلامی «موزه زنده زیارت» مشهد، تا دهه فجر امسال، به صورت گروهی و با هماهنگی قبلی است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، جواد لیانی بیان کرد: در فاز اول، پذیرش علاقه‌مندان به بازدید از «موزه زنده زیارت» بخش انقلاب اسلامی به صورت گروهی بوده و دانش‌آموزان؛ تشکل‌ها و گروه‌های متقاضی می‌توانند همه روز از ساعت ۸ الی ۱۸ پس از هماهنگی و رزرو از طریق تلفن ۰۵۱۳۳۴۹۳۱۵۳ برای بازدید از این بخش از موزه اقدام نمایند.
مدیر بهره‌برداری بخش انقلاب اسلامی موزه زنده زیارت افزود: در حال حاضر روزهای زوج برای دختران و بانوان و روزهای فرد برای پسران و آقایان در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: بازدید برای عموم مردم نیز اعم از زائرین ومجاورین آقا علی ابن موسی الرضا(ع) از دهه فجر انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال جاری میسر خواهد شد.
گفتنی است «موزه زنده زیارت» که جمعه ۲۱ دی ماه سال جاری با حضور جمعی از فعالان فرهنگی کشور و خانواده شهدای مدافع حرم، توسط تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.
این موزه در تقاطع فدائیان اسلام و خیابان هفده شهریور در محل کارخانه سابق نخریسی مشهد واقع شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن