اخبار مهمورزشی

وزیر ورزش‌و‌جوانان در مراسم افتتاح استادیوم پنج هزار نفری آزادی تربت حیدریه اظهار کرد: امیدوارم شاهد قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا باشیم

کد خبر : 19199

وزیر ورزش‌و‌جوانان گفت: برای خلق حماسه‌های بیشتر باید همکاری و هم‌افزایی بیشتری وجود داشته باشد؛ همان‌طور که مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، مسئولان نیز باید با جدیت تمام به تلاش خود ادامه دهند.

به گزارش صبح مشهد، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش‌و‌جوانان ظهر امروز در مراسم افتتاح استادیوم پنج هزار نفری آزادی تربت حیدریه عنوان کرد: با عزم جدی و حمایت گسترده مردم در فجر چهلم انقلاب اسلامی موفق به افتتاح چنین پروژه‌هایی در سطح کشور شدیم؛ افتتاح این دسته از پروژه‌ها در زمانی رقم خورد که دشمنان ایران عزمشان را برای برهم زدن جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب جزم کرده‌بودند.

وی افزود: از هفته دولت، هر هفته افتتاح یک پروژه بزرگ در سطح کشور را داشته‌ایم با شور و شعفی که در بین مردم ایجاد می‌شود، به دنبال تحکیم پایه‌های انقلاب بوده‌ایم.

وزیر ورزش‌وجوانان ادامه داد: استادیوم پنج هزار نفری تربت حیدریه، ششمین استادیومی است که از ابتدای سال افتتاح کرده‌ایم و با تلاش وزارتخانه تا پایان سال از چهار استادیوم دیگر نیز بهره‌برداری می‌شود؛ البته در کنار افتتاح استادیوم‌ها، صدها پروژ‌ه‌ دیگر نیز اجرا خواهد شد.

سلطانی‌فر در ادامه خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌‌هایی که در دهه فجر سال جاری در تمام بخش‌های کشور به بهره‌برداری می‌رسد، قابل توجه است؛ چرا که با وجود محدودیت‌های درآمدی که سال جاری وجود داشته است، هیات دولت امسال را به سال کار و تلاش تبدیل کرده است. طبق تاکید مقام معظم رهبری، همان‌طور که مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، مسئولان نیز باید با جدیت تمام به تلاش خود ادامه دهند.

وزیر ورزش‌وجوانان گفت: برای خلق حماسه‌های بیشتر باید همکاری و هم‌افزایی بیشتری وجود داشته باشد و تمام نظام دست در دست یک دیگر بدهند تا همانند گذشته از گردانه پر پیچ و خم عبور کنیم.

سلطانی‌فر بیان کرد: هیچ عرصه‌ای همانند عرصه ورزش وجود ندارد که یک مسابقه دل ۶۰ یا ۷۰ میلیون نفر را شاد کند. چنین شادی‌هایی باعث وحدت ملی می‌شود؛ امیدوارم در جام ملت‌های آسیا که شروع خیلی خوبی در ابتدای این تورنمت نیز داشته‌ایم، با امکاناتی که وزارت ورزش‌و‌جوانان و فدراسیون فوتبال تدارک دیده‌است و به کمک تجربه کادرفنی و حمایت گسترده مردم، پس از ۴۰ سال، قهرمانی این جام را از آن خود کنیم.

وی عنوان کرد: سال جاری را با موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی آغاز کردیم و پس از آن در مسابقات آسیایی جاکارتا توانستیم بیشترین تعداد مدال را پس از انقلاب کسب کنیم. همچنین در مسابقات پاراآسیایی نیز جایگاه چهارمی ایران را به سومی آسیا ارتقا دادیم. امیدوارم سال جاری را نیز با موفقیت و قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا به پایان برسانیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن