اخبار مهماقتصادی

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی: باید تفکر بخش خصوصی در اقتصاد استان حاکم شود

کد خبر : 19152

 استاندار جدید خراسان رضوی گفت: باید تفکر بخش خصوصی در اقتصاد استان حاکم شود و در این راستا برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنیم.

به گزارش صبح مشهد، علیرضا رزم حسینی چهارشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان رضوی در مشهد افزود: اولویت دوره جدید مدیریت در این استان، دو حوزه اقتصادی و فرهنگی است و از همه ظرفیت های استان برای رشد این دو بخش بهره می گیریم.
وی تاکید کرد: باید در خراسان رضوی اتحاد و همدلی حاکم باشد و با روحیه اعتدال، حفظ اصول و اصلاح امور مطابق با قانون اساسی و پیروی از ولایت فقیه از همه فرصت ها و ظرفیت ها برای توسعه استفاده کرد.
استاندار جدید خراسان رضوی گفت: ذات انقلاب اسلامی توسعه یافتگی است و این توسعه یافتگی با بهره گیری از روحیه انقلابی باید در استان محقق شود.
رزم حسینی از همه فعالان سیاسی خراسان رضوی با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی که وفادار به انقلاب اسلامی هستند خواست، در راستای توسعه استان با همدلی و همکاری با مردم گام بردارند.
وی تاکید کرد: از اندیشه و قوای نماینده ولی فقیه در استان در منشور همدلی و همکاری و آبادانی خراسان رضوی بهره خواهیم برد و برای استفاده از ظرفیت آستان قدس رضوی به منظور بالندگی و توسعه اقتصادی استان برنامه ریزی خواهیم کرد.
استاندار جدید خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری ۱۰ سال پیاپی از سوی رهبر معظم انقلاب با محوریت اقتصاد گفت: نامگذاری سالها بیانگر ترویج فرهنگ حمایت از اقتصاد داخلی و اتکا به توانمندهای خودی است که باید از آن در جهت رشد استان بهره برد.
رزم حسینی با تاکید بر بهره گیری از همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: اگر فضای حاکم بر استان توسعه اقتصادی باشد، قطعا منابع مالی بسیار برای رشد این منطقه سرازیر خواهد شد.
وی اظهار داشت: علمای دین و ائمه جمعه می توانند در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی تاثیر گذار باشند تا این الگو در راستای رشد و بالندگی هر منطقه و شهرستان استان نهادینه شود.
استاندار جدید خراسان رضوی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها در پروژه های دولتی تعریف نمی شود، بلکه در این راستا باید بخش خصوصی را مشارکت داد تا رشد اقتصاد مقاومتی که مردم سکاندار هدایت آن هستند، شکل گیرد.
وی افزود: در خراسان رضوی باید از ظرفیت اتاق بازرگانی به خوبی استفاده نمود، شورای فرهنگ عمومی نیز باید در تقویت فرهنگ و هنر استان تقویت شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن