اقتصادیزندگی

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد: سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه برگزار می شود

کد خبر : 19132

محبی، مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی از ۱۶ تا ۱۹ بهمن، در فضای۱۵۰۰ مترمربع خبرداد.
به گزارش صبح مشهد، وی با اشاره به اینکه تصور غلطی وجود دارد مبنی بر اینکه نمایشگاه بورس فقط در تهران و کیش جواب می‌دهد،گفت: ما به دنبال احیای نمایشگاه یادشده در مشهد هستیم.
وی افزود:همزمان با این نمایشگاه نیز در سالن های دیگر نمایشگاه اولین فرصت سرمایه گذاری استان و صنایع وابسته جامع و همچنین تاسیسات و ساختمان برگزار خواهد شد.
محبی تصریح کرد:از تمام استان ها و هیّئت های سرمایه گذاری و تجاری برأی شرکت در برنامه دعوت کرده ایم.
وی در ادامه افزود:سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی از ۱۶ تا ۱۹ بهمن، در فضای۱۵۰۰ مترمربع با حضور ٧۵ غرفه داربرگزار می شود.
مدیر أمور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد افزود:در راستای بسترسازی رویدادهای اقتصادی شهر نیز این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان،متخصصین این حوزه و عموم مردم از ساعت ١۶الی ٢٢دایر است.

همچنین در ادامه این برنامه محمدرضا فیروز چنگ،مدیر عامل موسسه تحلیلی شاخص سوم افزود: با برگزاری این نمایشگاه می توانیم با یک رفتار جمعی در حوزه بورس و اوراق بهادار زمینه را برای فروش کالا إیجاد کنیم.
وی افزود:اگر بخواهیم در حوزه اقتصاد کشور پیشرفت داشته باشیم باید از رفتارهای منفعت طلبانه دوری کنیم.
مدیر عامل موسسه تحلیلی شاخص سوم افزود: ما نباید همه مشکلات اقتصادی کشور را به گردن تحریم،اختلاس و ناکارآمدی مسولان بیندازیم بلکه باید با رکن اساسی درآمدزایی آشنا شویم.
وی تصریح کرد:پولی که یک شب به مردم سود بدهد می تواند در همان زمان کوتاه خود مردم،کشور و آینده مردم و جامعه را نابود کند.
فیروز چنگ وظیفه اصلی بیمه را زمینه ارتقا استاندار امنیت در سرمایه گذاری و تولید عنوان کرد و افزود:وظیفه بأنک ها نیز حمایت أز تولید کننده و مصرف کننده و پشتیبانی از تولید و فروش است.
وی اظهار داشت: باید دلایل اقتصاد فشل و فلج جامعه را به‌خوبی بشناسیم و آن را رفع کنیم، مشکل فقط در تحریم‌ها نیست و هر کجا که تفکر و اقتصاد فردی را به جمعی تبدیل کنیم به اقتصاد پویا دست می‌یابیم.
وی افزود: سرمایه‌گذاران معمولاً رفتاری ویژه در برقراری ارتباط میان حوادث جدید و آینده در پیش می‌گیرند و وقتی شرایط خوب باشد آن‌ها به آینده خوشبینانه می‌نگرند؛ اگر به توان‌خودمان اعتماد کنیم و مشارکت جمعی در مسیر پیشرفت داشته باشیم نیازی به آمریکا، اروپا و غرب نداریم.
مسئول برگزاری سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی با بیان اینکه برای پیشرفت در هر موضوعی نیازمند ریسک‌پذیری منطقی در آن موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: ریسک اصلی پرداخت هزینه بیش از حد برای تجارت‌های پر بازده نیست، بلکه صرف هزینه‌ای فراوان برای شرکت‌هایی با سوددهی متوسط در روزهای خوب احتمال خطر را افزایش می‌دهد.
فیروزجنگ گفت: روزانه بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار بورس را می‌بینم که در شبکه‌های اجتماعی به دنبال سیگنال خرید و فروش و اطلاعات ارزشمند هستند تا بتوانند سهمی خوب شکار کنند و در آن سود خوبی کسب کنند و با تحلیل تکنیکال یا بنیادی و مطالعه و تحقیق درست و اصولی در مسیر پیشرفت اقتصادی حرکت می‌کنند و اگر برنامه‌ریزی‌ای درست و هدفمند داشته باشیم معادل ۵۰ درصد هزینه‌کردمان سود خواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن