اخبار مهماسلاید شو

کشف ۱۴۵ قوطی شیرخشک از انبار داروخانه منطقه گلشهر مشهد

کد خبر : 55242

روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد از رصد و پایش مستمر کارشناسان جهاد کشاورزی طی گشت مشترک با نماینده غذا دارو از داروخانه های سطح شهر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت : طی گشت مشترک با نماینده غذا دارو از داروخانه های منطقه گلشهر تعداد ۱۴۵ قوطی شیرخشک از محل انبار داروخانه ها کشف گردید .

سید علی اکبر نصری سرآسیا افزود : براساس قانون با توجه به خرید وعدم عرضه ، تخلف قاچاق کالای ارز دولتی محرز وگزارش تنظیم گردید .

سید علی اکبر نصری سرآسیا خاطرنشان کرد : داروخانه مذکور علاوه بر امتناع از عرضه عدم ثبت در سامانه نیز محرز گردید که تخلف دیگری محسوب می گردد .

وی بیان کرد : طی گشت مشترک و رصد و پایش داروخانه ای دیگر که از محلی غیر استاندارد بعنوان انبار استفاده مینمود نیز میزان قابل توجهی دارو کشف گردید که انبار داروخانه برابر بررسی های انجام شده توسط کارشناس غذا دارو در سامانه ثبت نشده بود که پرونده جهت ارجاع به تعزیرات حکومتی تنظیم و موارد تحویل کارشناس غذا دارو گردید.

نصری سرآسیا اذعان داشت : برخورد با سودجویان عرصه کالا و دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد با شدت و حساسیت بیشتری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌نمایند در دستور کار کارشناسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی قرار دارد از شهروندان گرامی خواست خبر‌های خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی ونتیجه متعاقبا اعلام گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن