شهری

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد

راه اندازه پایگاه اطلاع رسانی در حوزه حاشیه شهر اقدامی جهادی است

کد خبر : 50489

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد گفت:راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی که با نگاهی تخصصی مسائل مربوط به حاشیه شهر را پوشش می دهد،یک اقدام جهادی است.

به گزارش صبح مشهد، علی رضازاده همدانی مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد صبح امروز در جلسه کمیسیون ویژه “حاشیه شهر”شورای اسلامی و به مناسبت رونمایی از” پایگاه اطلاع رسانی سازمان بازآفرینی” در جمع نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهرداری بیان کرد:همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) توانستیم ،رسانه ای را با محوریت “حاشیه شهر” برای مشهد راه اندازی کنیم .
وی با اشاره به اینکه این اقدام جزواقدامات جهادی است که در مدت زمان کوتاهی به نتیجه رسید افزود:هدف ما ازراه اندازی پایگاه اطلاع رسانی این بود، تا با توجه به ظرفییت های موجود درحاشیه شهر رسانه کوچکی را فعال کنیم و خدماتی که در این مناطق به صورت جهادی ارائه می شود را به اطلاع عموم برسانیم و از طریق رسانه زبان گویای مردم حاشیه شهر باشیم.

رضازاده همچنین درخصوص فعالییت های این پایگاه اطلاع رسانی گفت:این رسانه تخصصی ،محلات هدف بازآفرینی ،حاشیه شهر مشهد،بافت های فرسوده،ناهمگون،تاریخی ،مشوق های بازآفرینی و خیرین شهریار راپوشش خبری خواهد داد.

صدای رسای حاشیه شهر خواهیم بود

مسئول روابط عمومی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد گفت: رساندن صدای مردم به گوش مسئولین مهمترین ویژگی پایگاه اطلاع رسانی حاشیه شهر است.

یاسر ظریفی درجلسه کمیسیون ویژه “حاشیه شهر”شورای اسلامی شهر مشهد و به مناسبت رونمایی از” پایگاه اطلاع رسانی سازمان بازآفرینی” اظهار کرد: مسائل پیرامون “حاشیه شهر” مهمترین دغدغه سازمان بازآفرینی بوده است و ما همگی در تلاش هستیم تا دراین خط مقدم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

ظریفی با اشاره به مهمترین هدف راه اندازی این رسانه بیان کرد: در شهر مشهد به یک رسانه تخصصی در حوزه حاشیه شهر نیازمند بودیم و تمام تلاش ما این است تا دراین رسانه تریبون مردمی باشیم که قلم آنها فقط در دفاترخودشان چرخیده، مردمانی که هرکارخوب را با ده عمل خیرپاسخ میدهند وهربار که یک اقدام و بذر مثبتی درحاشیه شهر کاشته ایم،ثمره اش را به خوبی دیده ایم و این منطقه مستحق خدمت است.

وی همچنین گفت:درمورد مسائلی که تاکنون پیرامون حاشیه شهر دررسانه ها مطرح شده، اغلب رسانه ها سعی داشتند تا نقطه سیاهی از این مناطق را به افکار عمومی نشان دهند و ما قصد داریم تا دراین پایگاه اطلاع رسانی ظرفیت های موجود در فضای حاشیه شهر را به مردم نشان دهیم و فضاهای منفی که نسبت به حاشیه شهر در افکار عمومی نقش بسته را دور کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن