زندگیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

حجت الاسلام ماندگاری در جمع زوجین دانشجوی طرح همسفر تا بهشت مطرح کرد: سعادتمندی زندگی‎ در فهم دقیق و جامع از دین است

کد خبر : 18985

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری گفت: سعادتمندی زندگی در فهم دقیق، جامع و کامل از دین است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری در برنامه فرصت عاشقی از مجموعه برنامه های فرهنگی آموزشی بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفرتابهشت گفت: اگر زوج های جوان سه اصل فهم درست از دین، احترام به قانون شرع و استقامت در برابر سختی‏ها را در زندگی خود رعایت کنند سعادتمند خواهند شد.
وی یادآور شد: سه شاخصه مهم ترین، بیشترین و زیباترین فهم عبارتند از فهم جامع که هم ظاهر و هم باطن را به ما نشان دهد، فهم کامل، هم جز و هم کل را بگوید هم حق و هم تکلیف را بگوید و فهم باید دائمی و به روز باشد.
ماندگاری با اشاره به مشکلات موجود در جامعه تاکید کرد: اگر امروز سن ازدواج در کشور بالاست، اگر کشور امروز با تهدید کمبود جمعیت روبه رو است به دلیل درک ناقص و فهم نادرست از دین است.
حجت الاسلام ماندگاری در جمع ۳۰۰ زوج دانشجوی همسفرتا بهشت در ادامه گفت: اگر انسان‏ها به قانونی که خداوند در زمین وضع کرده است احترام بگذارند دچار خسران و محرومیت نخواهند شد.
لازم به یادآوری است پیش از سخنان استاد ماندگاری، پیام رهبرمعظم انقلاب اسلامی به دانشجویان شرکت کننده در طرح ازدواج دانشجویی همسفرتابهشت قرائت شد، همچنین پس از آن زوجین دانشجو پیمان نامه زندگی مشترک خود مبنی بر توجه به ارزشهای اسلامی، صداقت، تقوا، ساده زیستی، وفاداری، صیمیت و بودن در کنار یکدیگر در فراز و فرود زندگی را در حرم امام رضا(علیه آلاف تحیه و الثناء) قرائت و امضا کردند.
در پایان مراسم کلیه زوجین میهمان خوان پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه آلاف تحیه والثناء) شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن