دانش و فناوریزندگیشهر هوشمند

در نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مطرح شد: هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند در مشهد برگزار می‌شود

کد خبر : 18940

هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند در مشهد برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد، مدیرکل سازمان اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبری هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد اظهار داشت: شهرداری مشهد با رویکردی متفاوت نسبت به سال گذشته در نمایشگاه هفته آینده حضور پیدا خواهد کرد و با توان و تلاش مضاعف و سرمایه‌گذاری‌های جذب شده، شعارها در نمایشگاه تبلور خواهد کرد.

محمد خلیلی افزود: ما به عنوان نماینده وزارت ارتباطات در استان وظیفه حمایتی داریم چرا که از موضوعاتی که بالاخص رسانه‌ها دنبال می‌کنند و وزیر جوان این وزارت خانه بر آن تاکید دارد، حمایت از صنعت ICT و مسیر توسعه دیجیتالی کشور است.

وی ادامه داد: تاکید ما در این نمایشگاه ایجاد فضایی است که بتوانیم از ظرفیت شرکت‌های استانی به خوبی استفاده کنیم؛ ۳۲۰۰ شرکت ثبت شده در راستای فعالیت‌های اینترنتی و دیجیتالی در استان داریم و بعد از تهران رتبه دوم متعلق به خراسان رضوی است؛ باید از این ظرفیت مناسب در استان به درستی استفاده کنیم و شرکت‌ها با هم‌افزایی‌ها در کشور و استان نمود و تبلور پیدا کنند.

خلیلی ادامه داد: خراسان رضوی در حوزه ICT وضعیت بسیار مناسب و شرکت‌های متعددی در کشور دارد، شبکه اجتماعی گپ محصول خراسان رضوی است؛ باید این توانایی شرکت‌ها و ظرفیت استان را با برگزاری نمایشگاه‌ها و حمایت رسانه‌ها به گوش همگان برسانیم.

وی با اشاره به مدیران استانی که وظیفه حمایت از این صنعت را برعهده دارند تصریح کرد: در پنج سال گذشته در بحث زیرساختی در استان در شبکه انتقال به بیش از ۵ برابر افزایش رسیده‌ایم که اتفاق مورد نیاز صنعت ICT استان بود و NIX استانی از سال گذشته راه‌اندازی و تبادل اطلاعات بومی را به چرخه درآورده است

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن