اجتماعیزندگی

حجه السلام پژمان فر نائب رییس کمسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد: مشکلات صنف بانوان آرایشگر را با استفساریه در مجلس پیگیری خواهم کرد/ لزوم تدوین مدل مکانیزه درآمد هزینه برای اخذ حقوق عادلانه دولتی و شهری

کد خبر : 18924

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات صنف بانوان آرایشگر در مجلس شورای اسلامی خبر داد. به گزارش صبح مشهد، حجه الاسلام نصرالله پژمان فر در دیدار با خانم مریم باقریون از بانوان فعال صنف آرایشگر و برگزیده فستیوال جهانی سوچی که در دفتر ملاقات های مردمی برگزار شد، گفت، امروزه شاهدیم بر اثر برخی اعمال سلیقه ها اجحاف هایی نسبت به تعیین مالیات و عوارض شهری از صنوف انجام می شود و متاسفانه در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستیم. وی پیشنهاد داد: بانوان آرایشگر مدل مکانیزه درآمد و هزینه را در واحد صنفی خود پیاده سازی کنند تا ممیزها با بررسی آن، نسبت به تعیین حقوق منصفانه  دولتی از جمله مالیات و عوارض شهری اقدام نموده و شاهد ناعدالتی در این موضوع نباشیم.
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه خاطر نشان ساخت: تعیین ۱۶ میلیون تومان عوارض برای یک سالن زیبایی که با مدیریت یک بانوی سرپرست خانوار اداره شده و چندین نفر را مشغول به کار کرده، واقعا جای سوال و بررسی دارد و اگر درخواست مکتوبی به دست من برسد، قطعا آن را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.
وی تاکید کرد: خود بانوان آرایشگر پیگیر رفع مشکلات باشند و به عنوان مثال همین مدل پیشنهادی تعیین حقوق دولتی اگر بصورت یک طرح به من ارائه شود، آن را کارشناسی کرده و سپس با راهکارهای قانونی و یا نهایتا استفساریه در مجلس و سایر نهادهای دولتی پیگیری خواهم کرد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی جهت پیگیری مشکلات ، اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش صنف زحمت کش بانوان آرایشگر، مسائل مربوطه رفع گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن