اجتماعی

رشد بیش از ۲٫۵ برابری درآمد مراکز نیکوکاری در خراسان رضوی

کد خبر : 18858

مراکز نیکوکاری در خراسان رضوی در هشت‌ماهه امسال نسبت به سال گذشته از رشد بیش از ۲٫۵ برابری برخوردار بود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سلمان دانشور، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: برنامه‌ریزی برای درآمد مراکز نیکوکاری ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده بود که خوشبختانه با تحقق کامل برنامه، این رقم در هشت‌ماهه امسال از ۲۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان عبور کرد.
وی با اشاره به میزان کمک‌های ۸ ماهه سال قبل گفت: مراکز نیکوکاری فعال در خراسان رضوی در هشت‌ماهه سال گذشته حدود هشت میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان جمع‌آوری کمک داشتند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از فعال بودن ۷۹ مرکز نیکوکاری در هشت‌ماهه امسال در خراسان رضوی خبر داد و افزود: کمک‌های مراکز نیکوکاری طی این ۸ ماه در قالب‌های مختلف بوده است که بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان آن در قالب کالا، بیش از هشت میلیارد و ۵۸ میلیون تومان در قالب ارائه خدمات و بیش از ۲ میلیارد و ۵۸۹ میلیون تومان به‌صورت نقدی جمع‌آوری و هزینه شده است.
دانشور اعلام کرد: مشارکت‌های نیکوکاران در محلات با مراکز نیکوکاری شامل بیش از یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان در بخش صدقات، ۲۹۳ میلیون تومان در بخش زکات، یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها، چهار میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان در بخش اطعام و معیشت، ۱۷۶ میلیون تومان در بخش مسکن و ۵۸۶ میلیون تومان در بخش جهیزیه می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: برای اولین بار در کشور مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی در خراسان رضوی و اداره رضویه مشهد به افتتاح رسید که در آن مرکز علاوه بر خدمات حمایتی، به بحث اشتغال‌زایی نیز پرداخته می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن