مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

از سوی شورای عالی حوزه علمیه خراسان؛ هفت رشته مقطع تخصصی حوزه علمیه خراسان تصویب و ابلاغ شد

کد خبر : 18866

حجت الاسلام دکتر بوژمهرانی از تصویب هفت رشته تخصصی برای سطح دو و سه حوزه علمیه خراسان در مقطع تخصصی از سوی کمیسیون تخصصی آموزش شورای عالی حوزه علمیه خراسان خبر داد و از آمادگی، برای اجرای یک دور چهارساله از ابتدای سال تحصیلی جدید گفت.
حجت الاسلام دکترحسن بوژمهرانی، مسول گروه برنامه ریزی های کلان دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صبح مشهد پیرامون تصویب هفت رشته مقطع تخصصی سطح دو و سه حوزه گفت: در جلسه ۸۵ کمیسیون تخصصی آموزش شورای عالی در بیست و دوم شهریور ۹۷ مقرر شد رشته های تخصصی تصویب شده در شورای برنامه ریزی سابق با تطبیق بر مصوبه شماره یک در شصت و هشتمین جلسه شورای عالی حوزه علمیه خراسان، برای یک دوره از آغاز سال تحصیلی جدید اجرا شود.
کارشناس برنامه ریزی کمیسیون تخصصی آموزش گفت: دروس عمومی مقطع تخصصی در قالب دوره های چهار ساله، آماده شده است و اکنون هفت رشته مقطع تخصصی سطح دو و سه پیوست شورای برنامه ریزی سابق با عناوین: فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی، علوم و معارف حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، تبلیغ، کلام اسلامی و ادبیات عرب، تطبیق داده شده و برای یک دوره از آغاز سال تحصیلی جدید آماده اجراست.
حجت الاسلام دکتربوژمهرانی بیان داشت: این مصوبه کمیسیون تخصصی آموزش در جلسه هشتادم شورای عالی مورخ هجده مهر ۹۷ بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت. بنابراین برای یک دوره چهار ساله اجرا می شود و پس از بررسی محتوای این رشته ها در کمیسیون تخصصی آموزش، ادامه برگزاری دوره های بعدی آن بلامانع است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن