اجتماعیزندگی

مدیر سالن زیبایی مونا پارسا در گفتگو با صبح مشهد خبر داد؛ بانوان کلان شهر مشهد سبک جدیدی از فشن و فانتزی در میکاپ را تجربه خواهند کرد/ حضورم براى خدمتی نوین است

کد خبر : 18839

خلاقیت و نوآوری در سبک های آرایشی، ارمغانی است که سالن زیبایی مونا پارسا در فصل جدید و متفاوت کاری خود آن را دنبال می کند.

مدیر سالن زیبایی مونا پارسا، از ارائه خدمات و سبک های نوین آرایشی جهت بانوان کلان شهر مشهد خبر داد. به گزارش صبح مشهد، خانم مونا پارسا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای اولین بار در مشهد، سبک فشن و فانتزی جدیدی در میکاپ به شهروندان ارائه خواهد شد که در نوع خود بی نظیر و خلاقیتی نوین به شمار می رود.
مونا پارسا که یکی از اعضای تیم اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی سوچى روسیه و از بانوان آرایشگر و افتخار آفرینان کشورمان به شمار می رود، با اشاره به پیشینه و سوابق هنری خود گفت: از کودکی به نقاشی علاقه ویژه ای داشتم و حتی آن را بصورت نیمه حرفه ای دنبال می کردم.
وی ادامه داد: بیش از یک دهه هست که فعالیت خود را بطور جدی شروع کرده و در تمام زمینه های آرایشگری بصورت تخصصی مدرک گرفتم.
وی افزود: در میکاپ و شنیون چندین مدرک بین المللی از اساتید مطرح و شناخته شده دریافت کردم.
پارسا در خصوص حس خود از حرفه آرایشگری گفت : از اینکه هنری رو دارم و می توانم با اون به مردم حس خوبی بدهم خوشحالم.
وی از انتخاب شدن برای فستیوال جهانی ( GK ) به عنوان یکی از نقاط عطف زندگى خود یاد کرد و در خصوص مشتری مداری و رازهای موفقیت گفت: یک جمله می گویم : ” به نظر من محبوبیت از معروفیت خیلی مهمترو با ارزشتر” است
مونا پارسا به نقش و مدیریت دلسوزانه خانم حکیمه بخشی و درایت مدیر و پرسنل آکادمی بخشی که با تلاش های بی وقفه متولی اعزام تیم بانوان آرایشگر کشورمان شدند، اشاره و خاطر نشان ساخت: برای اولین بار سوچى روسیه عرصه افتخار آفرینی بانوان آرایشگر ایرانی شد و در تیمی اول و در میکاپ دوم جهانی شدیم.

پارسا به نقش همسرش به عنوان یکی از مشوق های اصلی در زندگی و رشد کاری خود اشاره کرد و افزود: برای حضور در مسابقات جهانی سوچى با توجه به گستردگی حوزه کاری و گرفتاری های دیگر، در برخی مواقع انگیزه حضورم برای حضور و شرکت در این فستیوال بین المللی کاهش می یافت ولی همسرم و دوستانم، مدام تشویقم کردند که به لطف خدا و همت همکارانم توانستیم پرچم ایران عزیزمان را بین ۲۷ کشور برند دنیا در حوزه آرایشی، به اهتزاز در آوریم.
وی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران، گفت: امیدوارم روزی برسه که دیدگاه مردم ایران هم نسبت به این صنف عوض بشه و آرایشگری به عنوان یک هنر پذیرفته شده باشه نه صرفا یک شغل پردرآمد و برای کسانی که در این حرفه فعالیت میکنند به عنوان یک هنرمند ارزش گذاری شود.
گفتنی است سالن زیبایی مونا پارسا در بلوار وکیل آباد مشهد، خیابان باهنر ۸، نبش چهارراه اول، پلاک ۸ واقع شده است که مشتریان عزیز می توانند با وقت قبلی و تماس با شماره ۳۸۸۱۵۵۹۵ از خدمات سالن بهره مند گردند.
کانال های ارتباطی در فضای مجازی به شرح ذیل می باشد:

پیج :monaparsa.ir

Parsa_beauty_saloon

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. ما کشور اسلامی هستیم. حجاب واجب. اما داریم چه کار می‌کنیم..
    برای چه چیزی رتبه و مقام میدیم؟؟؟
    حجاب امری ضروری و واجب….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن