ورزشی

رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی؛ بدمینتون استان جزو برترینهای کشور است

کد خبر : 18777

رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی به فعالیت حرفه ای ۶۸۱ ورزشکار استان در این رشته ورزشی اشاره و بیان کرد: خراسان رضوی در ورزش بدمینتون جزو سه استان برتر کشور است.

به گزارش صبح مشهد، حسین رضوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران کسب سه مقام سومی، سه رتبه دوم و دو مقام نخست مسابقات مختلف انفرادی و تیمی کشوری را از جمله عناوین امسال بدموینتون بازان خراسانی ذکر و بیان کرد: دو تیم در لیگ دسته یک مردان و زنان و یک تیم هم در لیگ برتر بانوان کشور از این استان حضور دارند.
وی افزود: هم اکنون ۳۴۷ مرد و ۳۳۴ نفر زن در خراسان رضوی به صورت حرفه ای در رشته بدمینتون فعال هستند. پارسال یک ورزشکار مرد از این میان به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد. امسال این تعداد به سه مرد و یک زن افزایش یافت.
رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی همچنین به گرانی تجهیزات این رشته ورزشی اشاره و بیان کرد: محصولات چینی این رشته کارایی و دوام ندارند. تجهیزات مخصوص این رشته از نوع ژاپنی آن نیز گران است با این وجود همه تلاش خود را انجام داده ایم تا با برگزاری مسابقات مختلف رشته بدمینتون را هر چه بیشتر همگانی شود.
وی ادامه داد: برای کشف استعدادهای بیشتر در رشته بدمینتون نیز از بخش خصوصی کمک گرفته شد و از این طریق ۲۵۰ نفر که در مدارس ابتدایی شناسایی شده اند در حال آموزش هستند. به منظور پیشگیری از تخلفات مالی که خط قرمز هیات است نظارت های دقیقی بر آکادمی های استعدادیابی انجام می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن