اجتماعی

رئیس انجمن مراقبت زیبایی مشهد در گفتگو با خبرنگاران مطرح کرد: استاندارد های آموزشی بازنگری و با نیاز جامعه نزدیک می شود/ معتقدیم نیاز بازار لحظه ای شده است

کد خبر : 18661

اکثریت مدیران آموزشگاه های مراقبت زیبایی دارای دانش و مهارت به روز بوده و موضوع بازنگری در استانداردها و سرفصل های آموزشی با جدیت در انجمن رصد و دنبال می شود

رئیس انجمن مراقبت زیبایی مشهد گفت: آموزش های خدمات آرایشگری باید در مراکز مجاز ذیل سازمان فنی و حرفه ای انجام شود. به گزارش صبح مشهد، فاطمه پوریا منش در حاشیه جشن بزرگ سالگرد تاسیس آکادمی ققنوس در گفتگو با خبرنگاران گفت: استاندارد های آموزشی خدمات آرایشی و وپیرایشی هر ۵ سال یکبار بازنگری و با نیاز بازار نزدیک می شود.
وی افزود: به عنوان مثال در استاندارد های قبلی موضوع کراتینه وجود نداشت که هم اکنون به عنوان یک سرفصل، به کارآموزان آموزش داده می شود.
رئیس انجمن مراقبت زیبایی مشهد در ادامه به سفر برخی مدیران آموزشگاه ها به خارج از کشور جهت به روز رسانی دانش و مهارت اشاره کرد و افزود: مدیران شایسته آموزشگاه های ما، همیشه دنبال استفاده از روش های نوین جهانی بوده تا نیاز کارآموز و متقاضیان را تأمین نمایند.
وی در خصوص دعوت از استاد خارجی جهت آموزش و موضوع جلوگیری از خروج ارز تاکید کرد: آوردن استاد خارجی تابع شرایط و ضوابط خاصی است که در صورت نیاز در هیأت مدیره انجمن طرح و دنبال می شود.
پوریامنش به موضوع آموزش در فضای مجازی هم اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: فضای مجازی فرصتی است که می تواند به عنوان مکمل آموزش در فضای آموزشگاهی مورد توجه قرار گیرد، لذا ما در حال بررسی و بازخورد های آن هستیم.

وی ضمن تشکر از زحمات اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد گفت: آموزش های غیرمجاز که توسط معدود سالن های خدمات آرایشی ارائه می شود، به حیثیت و شأن آموزش لطمه و بعضا باعث صدمات جبران ناپذیری به فرد شده که لازم است، اتحادیه نظارت های خود را افزایش و با چنین مواردی برخورد جدی نماید.
وی گفت: مدیران آموزشگاه های ما مظلوم واقع شده اند و انجام آموزش توسط برخی که صلاحیت لازم را ندارند، موجب ناراحتی و دلسردی اعضای دلسوز و خدوم انجمن مراقبت زیبایی شده است.
وی در پایان از زحمات و حمایت های آقای مهندس رحیمی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و همکاران محترم ایشان و آقای درویش زاده مدیر آکادمی ققنوس بابت برگزاری جشن تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن