اجتماعی

مدیر عامل انجمن یاوران سلامت توس در جمع خبرنگاران مطرح کرد: معتقدم کمبودها با هم افزایى حل خواهد شد/ آرایشگاه های زیر زمینی مانع تراشی می کنند!

کد خبر : 18667

اگر هر کسی در جایگاه خودش قرار گرفته و کار کند، شاهد تداخلات و این آشفته بازار در حوزه خدمات آموزشی و آرایشی نخواهیم بود!

مدیر عامل انجمن یاوران سلامت توس گفت: متولی آموزش در کشور سازمان فنی و حرفه ای است و باید با تقویت نظارت، از رشد قارچ گونه فعالیت های آموزشى غیر مجاز جلوگیری کرد. به گزارش صبح مشهد، رعنا وثوق در حاشیه جشن بزرگ سالگرد تاسیس آکادمی ققنوس که صبح امروز در سالن همایش های حاتمی مشهد برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران افزود: انجمن یاوران سلامت توس که در حوزه سلامت و بهداشت فعالیت می کند، وظیفه خود می داند از اتحادیه صنف بانوان آرایشگر و همچنین انجمن مراقبت زیبایی حمایت ویژه ای داشته باشد.
وی ادامه داد: معتقدم مدیران آموزشگاه ها و سالن های خدمات آرایشی ما از بهترین های کشور هستند و دیده شده از سایر شهرها، اشخاصی تحت عنوان مربی در فضاهای غیر مجاز، آموزش هایی می دهند که باید برخورد لازم انجام و از شأن آموزشگاه های شایسته استانى دفاع کرد.
وی تاکید کرد: بعضا مشاهده شده برخی افراد اجناس و لوازم آرایشی را از سایر استان ها به مشهد آورده و سودهای کلانی به جیب زده اند که این کار باعث دلسردی شرکت ها و فعالان بومی توزیع کننده لوازم آرایشی در استان و کلان شهر مشهد و حتی خطرات بهداشتی شده است.

مدیر عامل انجمن یاوران سلامت توس با تاکید بر لزوم فراگیری همه دوره های آموزشی جهت کارآموزان و متقاضیان پروانه خدمات آرایشی، گفت: اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد باید در صدور پروانه دقت و مراقبت لازم را در خصوص صلاحیت آموزشی و مهارتی مبذول نماید و جا دارد از زحمات سرکار خانم حسنی، رئیس محترم اتحادیه و هیأت مدیره محترم ایشان قدردانی نمایم.
وثوق خاطر نشان ساخت: باید کارآموز آموزش و کار با لوازم آرایشی، بهداشت بدن و محیط، پوست، مو، ناخن و حتی مشتری مداری را فرا بگیرد.
وی در خصوص استفاده از مربی خارجی جهت آموزش های روز جهانی گفت: حضور استاد شایسته خارجی ضمن جلوگیری از خروج ارز باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان شده و سطح گسترده ای از آموزشگاه داران و سالن های خدمات آرایشی را در بر می گیرد.
وی از زحمات و حمایت های مهندس رحیمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، مهندس سنجری مدیر کل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی، سرکار خانم پوریا منش رئیس انجمن مراقبت زیبایی، خانم حسنی رئیس اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد و جناب آقای مهدی درویش زاده مدیر شایسته آکادمی ققنوس تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن