اجتماعیزندگی

در ایام ربیع الاول و شادی اهل بیت عصمت و طهارت و در آستانه سالگرد تاسیس آکادمی ققنوس؛ جشن بزرگ شادی با استقبال گسترده بانوان آرایشگر در مشهد مقدس برگزار شد

کد خبر : 18646

ارائه خدمات نوسازی و بهسازى به سالن های خدمات آرایشی جهت بهبود کیفیت و ارائه لوازم مصرفی کاملا بهداشتی و ایرانی از افتخاراتی است که زیر مجموعه های متعلق به آکادمی ققنوس آن را با جدیت دنبال می کنند.

در خجسته سالروز ایام ولادت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و روزهای شادی اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین به یمن سالگرد تاسیس آکادمی آفرینش سبز ” ققنوس ” ، جشن بزرگی با حضور بانوان آرایشگر مشهدی و مهمانانی از سایر شهرستان های استان خراسان رضوی در کلان شهر مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر آکادمی ققنوس در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که در جمع کثیری از بانوان آرایشگر مشهدی که همه از بهترین ها و افتخارات کشورمان هستند، حضور دارم و باعث مسرت ماست که میزبان هنرمندان و جامعه فرهیخته خدمات آرایشگری استان باشیم.
مهدی درویش زاده افزود: آکادمی ققنوس و دیگر شرکت های وابسته در تلاش هستند با ارائه خدماتی مناسب و در شأن سالن های خدمات آرایشگری ضمن بهبود کیفیت فضای فیزیکی، لوازم آرایشی و پیرایشى مورد نیاز سالن ها و آموزشگاه ها را با بهترین کیفیت شناسایی و به آنها ارائه دهند.
وی افزود: شبکه مویرگى توزیع لوازم وابسته به مجموعه شرکت، در نوع خود از بهترین های کشوری محسوب می شود و توانسته ایم، ضمن ایجاد اشتغال و ایجاد فضای کسب و کار ، تقاضای بازار و لوازم های مورد نیاز سالن ها را تأمین نماییم.
درویش زاده به فرمایشات مقام معظم رهبری و تدبیر حکیمانه ایشان در نام گذاری سال ۱۳۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: همه کالاهایی که توسط آکادمی ققنوس توزیع می شود کاملا ایرانی و ساخت داخل بوده و ما وظیفه خود می دانیم در شرایط سخت اقتصادی امروز و تحریم های ظالمانه نظم سلطه، با معرفی و توزیع محصولات بهداشتی ساخت کشورمان، ضمن حفظ اشتغال و کمک به اقتصاد مملکت عزیزمان، سهم و حقوق شهروندی و ایرانی خود را ایفا نماییم.

وی در ادامه گفت: شرکت ساختمانی خشتینه بصورت اقساطی و با نازل ترین شرایط امور اصلاحی بنا و تغییر دکوراسیون سالن های خدمات آرایشی را انجام می دهد تا به بهبود استانداردها و کمک به ارتقای رتبه مدیران واحدهای آرایشی کمکی کرده باشیم.
وی افزود: همه حاضرین این جشن بزرگ، به آموزشگاه های تحت مجاز معرفی تا دانش خود را به روز و با کمک هزینه حمایتی آکادمی ققنوس، مهارت خود را ارتقأ بخشند.
درویش زاده در پایان ضمن تشکر از همکاری کم نظیر اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در برگزاری این جشن خجسته گفت: جا دارد از زحمات سرکار خانم حسنی رئیس محترم اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد مقدس و هیأت مدیره معزز ایشان و سرکار خانم پوریا منش رئیس انجمن مراقبت زیبایی و هیأت مدیره محترم و همچنین سرکار خانم رعنا وثوق مدیر عامل انجمن یاوران سلامت و هیأت مدیره محترم ایشان که با حمایت های معنوی خود، ما در برگزاری این جشن بزرگ یاری نمودند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

گفتنی است اجرای هنرمندانه سرکار خانم مقدم و هنرمند محبوب کشورمان، سجاد آذرخش، نشاط مضاعفی به این جشن داده بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن