شهری

رئیس جامعه معلولان خراسان رضوی: مسئولان باید زندگی معلولان را تجربه کنند

کد خبر : 18643

رئیس جامعه معلولان خراسان رضوی گفت: مسئولان باید زندگی معلولان را با قرادادن خودشان جای یک فرد معلول تجربه کنند.
به گزارش صبح مشهد، محمد ایمانی راد با اشاره به حضور محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در جمع معلولان و حرکت با یک ویلچر اظهارکرد: این اتفاق به درخواست جامعه معلول صورت پذیرفت و آقای حیدری برای درک مشکلات معلولان بر روی ویلچر نشست. نفس چنین اقدامات و حرکت هایی بسیار خوب است و مسئولان باید تجربه رفت و آمد به سبک معلولان را از نزدیک تجربه کنند.

وی با اشاره به مشکلات زیادی که در حوزه مناسب سازی در شهر مشهد و سایر نقاط ایران دیده می شود، ادامه داد: اختصاص ۱۰ دستگاه تاکسی از ۱۳ هزار تاکسی موجود در شهر به معلولان، مشکلی را از این جامعه بسیار پر جمعیت نمی تواند حل کند و باید در این زمینه گام های بزرگ تری برداشته شود.

عضو ستاد مناسب سازی استان خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین هرچند تعداد ۱۵۵ دستگاه اتوبوس جدید با قابلیت استفاده معلولان در مشهد اخیرا رونمایی شد، اما همچنان در این حوزه نیز مشکلات زیادی وجود دارد که امکان بهره برداری را برای این جامعه سخت می کند.

وی ارتفاع سکو با در ورودی و همچنین نبود آسانسور را از مشکلات این قشر برای استفاده از خط ۲ قطارشهری دانست و بیان کرد: در حال حاضر مسائل و مشکلات زیادی در زمینه تردد معلولان در شهر وجود دارد که با همت مسئولان می توان به این موضوعات فائق آمد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن