شهریمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد عنوان کرد؛ افزایش نشاط شهر با افتتاح «باغ اردوگاه خاتون»

کد خبر : 18589

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد تبدیل باغات آستان قدس رضوی به فضایی برای استفاده عموم را تصمیمی ارزشمند عنوان کرد که می‌تواند در ایجاد فضایی با نشاط در جامعه شهری نقش بسیار مهم و تاثیرگذار داشته باشد.
مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، ایجاد تفرجگاه ها را کمکی به افزایش نشاط و شادابی شهری عنوان کرد.
وی حفظ و نگهداری باغات آستان قدس رضوی در سال‌های گذشته را که نقش مهمی در پاکیزگی هوای شهر دارند، شایسته تقدیر دانست.
بهاروند تبدیل باغات آستان قدس رضوی به فضایی برای استفاده عموم را تصمیمی ارزشمند عنوان کرد که می‌تواند در ایجاد فضایی با نشاط در جامعه نقش بسیار مهم و تاثیرگذار داشته باشد.
وی با اشاره به مجموعه خاتون که به تازگی توسط تولیت آستان قدس رضوی به بهره برداری رسیده است، گفت: باز شدن درب باغات متعلق به امام رضا(ع) به روی مردم به عنوان فضای تفریحی و فرهنگی چه به صورت اردوگاه و چه در قالب بوستان کار ارزشمندی است که تاثیرات مثبتی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد با اشاره به فضای سبز موجود در مشهد گفت: سرانه فضای سبز در جامعه ما کم است و این سرانه برای بانوان کمتر از میانگین است.
بهاروند ایجاد و راه اندازی باغ اردوگاه خاتون را برای افزایش سرانه فضای ورزشی بانوان کار ارزشمندی عنوان کرد و اجرای چنین طرح‌هایی را با توجه به نیاز جامعه امری ضروری دانست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن