اخبار مهمورزشی

نایب قهرمانی فرنگی کاران خراسانی در رقابت های کشوری

کد خبر : 18569

تیم کشتی فرنگی بزرگسالان خراسان رضوی در رقابت های کشوری به جایگاه دومی دست یافت.

به گزارش صبح مشهد، رییس هیئت کشتی استان در این باره گفت:مسابقات کشتی فرنگی گروه (ب) بزرگسالان کشور در شهر زرین شهر اصفهان برگزار شد که تیم خراسان رضوی با تیم های استان های گیلان، مرکزی، قزوین و ایلام در یک گروه قرار داشت و در گروه دیگر نیز تیم های اصفهان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و هرمزگان حضور داشتند.به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خراسان رضوی ، سید مسعود ریاضی افزود:پس از برگزاری دیدار های مقدماتی تیم های خراسان رضوی و اصفهان به فینال راه یافتند که اصفهان قهرمان و تیم خراسان رضوی به نایب قهرمانی دست یافت.همچنین تیم های کرمانشاه ، گیلان، چهارمحال و بختیاری ، مرکزی ، خراسان شمالی ، قزوین ، ایلام و هرمزگان به ترتیب مقام های سوم تا دهم را کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد: تیم خراسان رضوی با شکرا… شادمان، امیرمحمد یارمحمدزهی، امید قادری فریمانی، سید محمد حسینی، محمدحسن حسینی، علیرضا افتخاری مقدم، مسعود رشیدیان، حسین دامن افشان، اسماعیل رحیمی و سجاد موسوی با سرپرستی حسین رجبی و مربیگری هومن شیدا و محمد دلپیشه در این مسابقات شرکت کرد.
وی تصریح کرد: امید قادری فریمانی و علیرضا افتخاری مقدم به ترتیب مقام نخست وزن های ۶۳ و ۷۷ کیلو گرم را به دست آوردند . امیر محمد یار محمد زهی نیز مقام دوم وزن ۶۰ کیلو گرم و محمد حسین حسینی، مسعود رشیدیان و سجاد موسوی هم مقام سوم وزن های ۷۲، ۸۲ و ۱۳۰ کیلو گرم این مسابقات را از آن خود کردند.
سومی آزدکاران خراسانی
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی همچنین کسب مقام سوم تیم کشتی آزاد بزرگسالان این استان در مسابقات کشتی قهرمانی کشور خبر داد.سید مسعود ریاضی افزود: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور گروه (ب) در شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی برگزار شد که تیم خراسان رضوی با تیم های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اصفهان هم گروه بود و تیم های اردبیل، قم، قزوین، خوزستان و سیستان و بلوچستان نیز در گروه دیگر قرار داشتند.وی خاطر نشان کرد:در پایان مسابقات، تیم خراسان رضوی پس از تیم های آذربایجان شرقی و اردبیل در جایگاه سومی قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: تیم خراسان رضوی با امین خدابخش، فردیس حیدری، مجید ساده مهران دارابی، حمیدرضا احمدآبادی، روح الله خدابخش، اسماعیل محمودی، رضا بیات، اسماعیل نجاتیان و مهدی برزگر در این مسابقات شرکت کرد.ریاضی افزود: در این مسابقات رضا بیات در وزن ۹۲ کیلو گرم و اسماعیل نجاتیان در وزن ۹۷ کیلو گرم به مقام نخست دست یافتند. وی اظهار داشت: امین خدابخشی، مجید ساده، مهران دارابی و اسماعیل محمودی هم به ترتیب در وزن های ۵۷، ۶۵، ۷۰ و ۸۶ کیلو گرم مقام سوم را از آن خود کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن