اجتماعیستون اصلی

مهلت سرشماری اینترنتی در مراکز استان ها تمدید شد

کد خبر : 6993

رئیس مرکز آمار ایران اعلام کرد: از امروز (چهارشنبه ۲۸ مهر) سرشماری حضوری و مراجعه به در منازل آغاز می شود و خانوارهایی که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند تنها باید کد آماری خود را به مامور آمارگیر ارائه کنند.پارسا ادامه داد: کسانی که اینترنتی ثبت نام کرده اند فقط در زمان مراجعه ماموران باید کد آماری را تحویل بدهند به این ترتیب اطلاعات و مکان آن ها با هم مرتبط می شود اما افرادی که به صورت اینترنتی اطلاعات خود را ثبت نکرده اند باید به سوالات مامور آمارگیر پاسخ بدهند.

 

وی افزود: از روز چهارشنبه در سراسر کشور ماموران آمارگیر با تبلت به در منازل مراجعه می کنند و همان سوالاتی را  که در پرسش نامه اینترنتی آمده است از خانواده ها می پرسند. خانواده ها نیز لازم است اطلاعات هویتی، کد پستی و اطلاعاتی چون موقعیت مسکن و این که چند متر است و چه سازه ای دارد  را اعلام کنند.

 

وی تاکید کرد: هیچ کدام از اطلاعات خواسته شده در سرشماری جنبه محرمانه ندارد و تمام سوالات پایه ای و عمومی است . از این اطلاعات ویژگی های جمعیتی در هر منطقه، محله ، شهر و روستا استخراج می شود ضمن آن که این اطلاعات صد درصد محرمانه است و به هیچ وجه نباید اطلاعات فردی مردم در اختیار هیچ دستگاهی قرار بگیرد .
سرشماری حضوری از امروز
به هر صورت پس از اتمام مهلت ثبت نام اینترنتی در هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن که به صورت رسمی  تا پایان روز ۲۷ مهر ماه  بود سرشماری حضوری از بیست و هشتم مهر( امروز) به مدت یک ماه در سراسر کشور آغاز می شود. بر اساس برنامه ریزی مرکز آمار ایران، از ۲۸ مهر تا ۲۸ آبان ماه هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با استفاده از تبلت انجام می شود. بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال ۱۳۹۶ منتشر می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن