شهری

شهردار منطقه چهار مشهد تاکید کرد؛ رفع نازیبایی شهر با جمع آوری و ساماندهی متکدیان

کد خبر : 18572

شهردار منطقه چهار مشهد بر زیباسازی بصری سطح منطقه از طریق جمع آوری و ساماندهی متکدیان و کارتن خواب ها تاکید کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، غلامرضا غلامی گفت: حضور افراد متکدی و کارتن خواب ها عاملی بر عدم شادابی و نشاط در شهر بوده و زیبایی بصری شهر را مخدوش می کند و این افراد با سوء استفاده از احساسات شهروندان، تکدی گری را به شغلی گاها با درآمد های بالا مبدل کرده اند.
غلامی با بیان اینکه عامل تکدی گری تنها فقر نیست، خاطرنشان کرد: استفاده از احساسات و اعتقادات مذهبی با روش های سودجویانه مختلف در جهت رسیدن به خواسته خود و برانگیختن حس همدلی و نوع دوستی سایر شهروندان از شگردهایی است که متکدیان در سطح شهر اجرا می نمایند.
وی افزود: شهرداری منطقه چهار مشهد به طور مستمر در حال شناسایی، جمع آوری و ساماندهی این افراد از سطح محدوده خدماتی این منطقه است تا علاوه بر ارتقای زیبایی بصری شهر، مانع بروز آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی شود که حضور این افراد در جامعه به وجود می آورند.
شهردار منطقه چهار مشهد از شهروندان خواست در صورت مشاهده این افراد با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس گرفته و با مدیریت شهری برای مقابله با این معضل اجتماعی همکاری نمایند.
غلامی به عملکرد شهرداری منطقه ۴ از ابتدای سال ۹۷ در این زمینه اشاره کرد و اذعان داشت: طی این مدت ۳۹۸ متکدی و کارتن خواب از سطح منطقه جمع آوری شدند و به مراجع ذیربط معرفی گردیدند.
غلامرضا غلامی در پایان اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال جاری اداره خدمات شهری منطقه چهار اقدام به جمع آوری ۱۸۶ دستفروش و بیش از ۱۲۲۳ تابلوی نازیبا و فاقد مجوز از سطح منطقه نموده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن