زندگیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

رییس ستاد رسانه ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان رضوی بیان کرد؛ ۹۶ درصد جمعیت استان از پوشش خبری دیجیتال بهره مند هستند/ خراسان رضوی رتبه اول کشوری در تولید موسیقی

کد خبر : 18524

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: این نهاد بیشترین تعداد موسیقی های تولیدی در بین مراکز صدا و سیمای کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش صبح مشهد، محسن نصرپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۷ اثر موسیقی توسط صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی تولید شده که این تعداد تا پایان امسال به ۶۵ اثر خواهد رسید.
وی ادامه داد: موضوع هفت اثر موسیقایی از این تعداد پیروزی انقلاب اسلامی است که از آن جمله می توان به سمفونی حماسه های جاودان خاک جاودان، ایران وطنم و طلوع روشن اشاره کرد. موضوع سایر آثار موسیقی تولید شده پیرامون امام رضا(ع)، شعار سال و روز قدس است.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی همچنین بر لزوم انعکاس گسترده و مناسب دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و بیان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیمای خراسان رضوی برنامه ها و تولیدات مختلفی در حوزه رادیو و تلویزیون دارد.
وی تولید سه هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه در حوزه صدا و سه هزار و ۳۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی را از آن جمله ذکر و بیان کرد: تولید ز ۲۵۰ اثر در حوزه خبر و هشت برنامه در فضای مجازی در قالب ۱۴۰ قسمت از دیگر برنامه های صدا و سیمای خراسان رضوی به مناسبت با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
نصرپور در ادامه همچنین گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده، شبکه سیمای خراسان رضوی در مشهد ۶۶ درصد بیننده با رضایت ۶۷ درصدی دارد. همچنین میزان مخاطب رادیو در صدا و سیمای خراسان رضوی ۲۶ درصد جمعیت مشهد را شامل می شود.
وی افزود: ‘گزارش ۵’ پرببینده ترین برنامه سیما و ‘صبح بخیر خراسان’ پرطرفدارترین برنامه های رادیویی گزارش شده اند.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ۹۶ درصد جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری این استان از پوشش دیجیتالی برنامهای صدا و سیما برخوردارند. ۱۲۰ ایستگاه دیجیتال طی سالهای ۹۶ و ۹۷ در سطح خراسان رضوی ایجاد شده اند.
وی افزود: صدا و سیمای خراسان رضوی با هفت فرستنده تلویزیونی و هفت فرستنده رادیویی بیشترین تعداد فرستنده های پرقدرت را در سطح کشور دارد. همچنین ۳۴۵ ایستگاه ماهواره ای در این استان دایر است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن