اجتماعی

کشف مواد افیونی و سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوى

کد خبر : 18425

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۳۸ کیلو گرم مواد مخدر و ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در ایست و بازرسی هنگ تایباد موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق از خودروهای عبوری شدند.

سردار “جان‌نثار” در تکمیل این خبر گفت: مرزبانان خراسان رضوی طی ۴۸ ساعت گذشته با ایجاد گشت‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، به هنگام بازرسی خودروهای ترانزیتی موفق شدند ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۹۶ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال سوخت قاچاق کشف کنند.
فرمانده مرزبانی استان در ادامه از کشف مقادیری مواد افیونی در پست کنترل و مراقب هنگ تایباد خبر داد و عنوان داشت : در راستای کنترل خودروهای و رودی و خروجی از کشور ، مرزبانان هنگ تایباد مستقر در پست کنترل و مراقبت ۱۷ شهریور یک دستگاه خودروی تریلی را متوقف و در بازرسی از آن ۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و شیشه که بطرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف نمودند.
سردار “جان نثار” در ادامه تصریح کرد: مرزبانان ضمن توقیف خودرو ، راننده آنرا دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های مرزبانان عنوان داشت : مرزبانان خراسان رضوی با جدیت و هوشیاری ، شبانه روز تلاش می کنند و اجازه نخواهند داد تا قاچاقچیان بتوانند نقشه های شوم خود را در مرزهای این استان عملی نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن