شهری

معاون گردشگری و زیارت معاونت فرهنگی شهرداری مشهد: با درایت کارکنان سازمان پایانه‌های مسافربری هیچ بی‌نظمی را شاهد نبودیم

کد خبر : 18406

معاون گردشگری و زیارت معاونت فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با درایت کارکنان سازمان پایانه‌های مسافربری هیچ بی‌نظمی را در سطح پایانه امام رضا (ع) شاهد نبودیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، نرگس شالچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارتباط با اقدامات سازمان اظهار کرد: هماهنگی‌ها و پیش هماهنگی برای میزبانی شایسته از زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر از دو ماه قبل به‌صورت درون‌سازمانی و برون‌سازمانی انجام شده بود.
وی افزود: این جلسات و هماهنگی‌ها دست‌به‌دست هم داد تا با کم‌ترین تداخل کاری و مشکلی مهمانان ما این شهر را ترک کنند و به استان و شهرستان خود بروند و خاطره خوبی را از میزبانی مردم و مسئولان شهر مشهد در اذهان خود داشته باشند.
شالچیان بیان کرد: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد و همکاران ارزشمند وی در این سازمان با تمام ازدحام و فشار کاری فوق‌العاده‌ای که داشتند اما با درایت مثال زدنی آنها امروز هیچ تنش و بی‌نظمی را در سطح پایانه مسافربری امام رضا (ع) شاهد نبودیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن