اخبار مهمشهری

مدیر پایانه مسافربری امام رضا(ع) خبر داد: افزایش ۴ برابری تعداد زائران ورودی به مشهد از طریق این پایانه

کد خبر : 18390

مدیر پایانه مسافربری امام رضا(ع) از افزایش ۴ برابری تعداد زائران ورودی به مشهد از طریق این پایانه در روزهای پایانی دهه صفر خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری دهه آخر صفر سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد، سیدامیر حسینی مدقق در تشریح اقدامات و فعالیت های صورت پذیرفته توسط خادمان سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد، اظهارکرد: این حجم از تعداد مسافر در روزهای عادی بین ۵۰ تا ۸۰ هزار نفر است اما در روزهای پایانی دهه آخر صفر و همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به بیشاز ۲۲۰ هزار زائر می رسید.
وی با اشاره به جلساتی که از حدود یک ماه قبل برای میزبانی هرچه شایسته تر از مهمانان دهه آخر صفر در این مجموعه برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین در این زمینه همکاری های بسیار خوبی با پلیس راه و راهور، اداره کل راهداری و حمل و نقل و شرکت های مسافربری صورت پذیرفته است.
مدیر پایانه مسافربری امام رضا(ع) همچنین با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در این پایانه به مناسبت دهه آخر صفر خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه هایی همچون ایستگاه استقبال از زائر، مشاوره دینی و مذهبی، واکس صلواتی و خیمه صلواتی از جمله فعالیت های شایسته ای است که در این ایام به همت مجموعه پایانه مسافربری امام رضا(ع) انجام شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن