شهری

استاندار خراسان رضوی خبر داد: پیش‌بینی ۵ هزار اتوبوس در پایانه‌های مشهد برای بازگشت زائران

کد خبر : 18393

استاندار خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی پنج هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت مسافران و زائران شده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد، علی‌رضا رشیدیان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بدین منظور ۴۵۰۰ دستگاه اتوبوس و بیش از ۹۰ رام قطار و نیز ناوگان هواپیمایی با ۲۲۰ پرواز در روز طی این ایام در حال جابه‌جایی زائران و مسافران رضوی است.
وی اظهار کرد: برای خدمات‌دهی به زائران طی این ایام در طول محورهای بین‌راهی ۲۰۰ ایستگاه صلواتی و ۵۰۰ ایستگاه درون شهر مشهد، در قالب ۳۲ نوع خدمت به امر رسیدگی به زائران مبادرت داشته‌اند.
وی با بیان اینکه ۳۰ تن گوشت و ده‌ها تن برنج توسط خیران در این ایام پخت و توزیع‌شده، اظهار کرد: علاوه بر مراکز اقامتی رسمی و خانه مسافرها، ۴۸۰ مدرسه و سالن ورزشی به اسکان زائران پیاده اختصاص یافت.
استاندار خراسان رضوی از پیش‌بینی ۱۰۲ رام قطار به‌صورت روزانه برای جابه‌جایی مسافران و ۲۶ رام قطار درون استانی خبر داد و افزود: طی سه روز گذشته پروازها از فرودگاه شهید هاشمی نژاد بالغ‌بر ۶۰۰ مورد شده است.
رشیدیان همچنین از آمادگی و پیش‌بینی پنج هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت مسافران و زائران خبر داد و گفت: تمامی فرمانداران، بخشداران و شهرداران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن