شهری

در ایام پایانی ماه صفر صورت گرفت؛ امکانات ویژه برای رانندگان بین شهری در پایانه مسافربری امام رضا (ع)

کد خبر : 18382

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر امکانات ویژه برای اسکان رانندگان ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری در خوابگاه پایانه مسافربری امام رضا (ع) فراهم‌شده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، محسن شریعتی با اشاره به رفاهیات و خدمت به رانندگان اتوبوس بین‌شهری گفت: خدمات ویژه برای رانندگان به‌صورت فوق‌العاده در ساعات بیش از روزهای عادی در ایام ماه صفر در نظر گرفته‌شده تا ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری با ارائه این خدمات با کمترین مشکل به مقاصد مدنظر سفر کنند.
وی بابیان اینکه تعمیرگاه و باس واش پایانه در این ایام فعال هستند، افزود: با توجه به افزایش انتقال و جابجایی مسافران از طریق پایانه‌های مسافربری در این ایام و حضور گسترده اتوبوس‌ها در پایانه‌های مسافربری، خوابگاه اسکان ویژه برای استراحت و اقامت رانندگان ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری تدارک دیده‌شده است.

وی افزود: این خوابگاه‌ها دارای امکانات مختلف رفاهی نظیر سرویس بهداشتی، حمام، وسایل گرمایشی، پتو و تخت می‌باشد که در این ایام بیش از ۲۰۰ راننده می‌توانند از خدمات این خوابگاه اقامتی استفاده کنند.
شریعتی بیان کرد: همچنین در صورت حضور بیشتر رانندگان، با هماهنگی‌های صورت گرفته با استراحتگاه ارزان‌قیمت شهرداری مشهد، رانندگان می‌توانند از این محل نیز جهت اسکان و استراحت استفاده نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن