شهری

همزمان با دهه پایانی ماه صفر صورت می‌گیرد؛ ١۴٠٠فضاى پارک آماده استقرار ناوگان بین‌شهری

کد خبر : 18367

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: ۳ پارکینگ در پایانه‌های مسافربری شهر مشهد با ظرفیت ۱۴۰۰ خودرو آماده خدمات‌رسانی برای استقرار ناوگان اعزامی است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه ستاد خبری سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، محسن شریعتی با اشاره به حضور گسترده اتوبوس‌های بین‌شهری در دهه پایانی ماه صفر در شهر مشهد اظهار کرد: ایام پایانی ماه صفر، مشهد مقدس به‌عنوان دومین کلان‌شهر مذهبی جهان اسلام، شاهد حضور خیل عظیمی از زائران و مسافران است که جهت عرض ارادت با ساحت مقدس هشتمین امام معصوم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت ترافیکی خاص در این ایام در شهر مشهد و عدم امکان تردد به هسته مرکزی و حرم مطهر رضوی با وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ها، لذا طبق هماهنگی صورت گرفته پارکینگ‌های پایانه‌های سه‌گانه شهر مقدس مشهد آماده استقرار ناوگان اعزامی هستند.
شریعتی بیان کرد: پایانه مسافربری امام رضا (ع) به‌عنوان بزرگترین پایانه کشور در این ایام، روزهای پر رفت و آمدی خواهد داشت و بر همین اساس پارکینگ این مجموعه با ظرفیت هزار جای پارک، آماده خدمات‌رسانی به ناوگان بین‌شهری است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: پارکینگ پایانه مسافربری معراج واقع در میدان معراج با فضای پارک ۲۰۰ خودرو و همچنین پارکینگ پایانه راه ابریشم در ابتدای شهرک رجایی با فضای پارک ۲۰۰ خودرو برای ارائه خدمت به ناوگان بین‌شهری آماده‌شد‌اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن