اقتصادیزندگی

مدیر عامل شرکت پیشگامان پلاستیک مطرح کرد؛ الگوگیری از مدل هم افزایى اربعین برای حل مشکلات اقتصادی کشور/ دنیای بدون پلاستیک، غیر قابل تصور است!

کد خبر : 18350

مدل اقتصادی که اربعین دارد در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌شود! هیچ ارگان و دولتی به موکب‌داران کمک نمی‌کنند و در بین آنان حتی کسانی وجود دارند که دستفروش هستند و در طول سال هر روز نصف درآمد خود را برای اربعین کنار می‌گذارند؛ باید مدل اقتصادی اربعین را برای حل مشکلات اقتصادی کشور وارد کرده و از آن الگو بگیریم.

یک تولید کننده کارآفرین گفت: باید مدل اقتصادی و فرهنگی اربعین را برای حل مشکلات اقتصادی کشور وارد کرده و از آن الگو بگیریم. به گزارش صبح مشهد، مهندس علیرضا تیموری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که جمهوری اسلامی ایران، ۴۰ سال در تحریم یک جانبه نظام سلطه به سر می برد و بدعهدی آمریکایی ها موضوع جدیدی نیست، گفت: وفاق عمومی بین مردم و مسئولین و الگو گیری از سبک اربعین حسینی می تواند به ما در عبور همراه با رشد و سربلندی، کمک شایانی نماید.
مدیر عامل شرکت پیشگامان پلاستیک خراسان افزود: کشور عزیزمان همیشه با آمریکا دارای مشکلاتی بوده و تا زمانی که رابطه گرگ و میش به تعامل برابر منجر نشود، این بی اعتمادی و عدم روابط بین دو کشور وجود خواهد داشت.
وی راه حل برون رفت از مشکلات تحریم نظام زورگوی سلطه را بهره گیری از الگوی اربعین حسینی دانست و افزود: وقتی در یک رویداد بی نظیر جهانی، بیش از دو میلیون زائر حسینی به فاصله چند روز از مرزهای بین دو کشور عبور و مرور می کنند و دغدغه امنیت، اسکان، غذا، گذرنامه و حمل و نقل ندارند، واضح است این تسهیل در فرآیند زیر ساختی بوجود آمده که جز همدلی و همراهی دولت و ملت در راستای یک هدف آرمانی و الهی، مسیر نمی شد و همین سبک اگر در مسیر مسائل اقتصادی کشور پیاده سازی شود، اطمینان دارم ضریب موفقیت و عبور همراه با سربلندی، به سرعت محقق خواهد شد.
مهندس تیموری به اهمیت ایجاد اشتغال و لزوم حفظ پایداری آن توسط همه دستگاه های ذیربط اشاره و خاطر نشان ساخت: مؤلفه امنیت برگرفته از آرامش و حفظ اشتغال است و لازم است مسئولین از نگرش بخشی به موضوع اشتغال، اجتناب ورزند.
وی وزارت کار رفاه و امور اجتماعی، وزارت کشور، سازمان تأمین اجتماعی و صنعت گر را در یک جبهه واحد توصیف کرد و افزود: همه ما سربازان خط مقدم عرصه اقتصاد کشور هستیم و باید با یکپارچگی و درک متقابل، به رویارویی با مسئله تحریم و حل مسائل مردم بپردازیم.
عضو هیأت رئیسه خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد، با عنایت به الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین ( ع ) و همچنین همدلى و هم افزایى بین مردم و مسئولین، قطعا خواهیم توانست از این پیچ تاریخی عبور کرده و برگ زرین افتخاری را ثبت نماییم.
گفتنی است شرکت پیشگامان پلاستیک خراسان به مدیر عاملی مهندس علیرضا تیموری بیش از دو دهه در حاشیه شهر مشهد و منطقه محروم همت آباد مشغول به تولید انواع ظروف متنوع یکبار مصرف بوده و بیش از ۶۰ اشتغال بصورت مستقیم و ۲۵۰ فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد نموده است.
این واحد تولیدی که موفق به ثبت برند پیشگامان در عرصه جهانی شده در مراسم گرامیداشت روز صنعت و با حضور بیش از ۵۸۰۰ واحد تولیدی خراسان رضوی توانست برای دومین بار به عنوان واحد نمونه استانی انتخاب شود.
در حال حاضر ۱۵۰ قلم انواع ظروف با کاربری های مختلف و با کیفیت مطلوب در پیشگامان تولید می شود که به خوبی نیاز و ذائقه مصرف کننده را تأمین می نماید.
همچنین همگان می دانند، دنیای بدون پلاستیک، جهانی غیر قابل تصور است و این ماده پلیمری توانسته است، جایگزین شایسته فلزات شده و صرفه جویی عمده ای در مصرف انرژی های زیر زمینی به دنبال داشته باشد.
مهندس علیرضا تیموری که هم اکنون از پیش کسوتان کارآفرین و دو دوره عضو هیأت رئیسه انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران و همچنین عضویت هیأت رئیسه انجمن صنایع همگن خراسان رضوی را در کارنامه وزین و ۴۰ ساله فعالیت صنعتی خود دارد، متولد ۱۳۳۴ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی می باشد.
کسب گواهینامه iso 2001 در مدیریت کنترل کیفیت و اولین شرکت دریافت کننده مجوز بهداشتی برای تولید ظروف یکبار مصرف از معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت از دیگر سوابق شرکت پیشگامان پلاستیک خراسان می باشد.

نشانی شرکت:

ایران- خراسان رضوی- مشهد- همت آباد – شرکت پیشگامان پلاستیک خراسان

تلفن:

۰۹۳۵۸۸۸۹۰۰۳ – ۰۹۳۹۵۲۴۷۵۸۰ ۰۹۳۷۲۷۳۹۴۰۲ – ۰۵۱۳۲۴۲۲۵۸۰

ایمیل:

pishgaman24.com@gmail.com

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن