استانیزندگیورزشی

در دومین روز هفته تربیت بدنی و سلامت و با حکم رئیس تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی؛ محمد اسدی به عنوان رئیس انجمن ورزش همگانی کارگران استان معرفی گردید

کد خبر : 18155

تحول در ورزش کارگری استان بویژه در بخش همگانی از نیازهای مهمی به شمار می رود که امیدواریم با انتصاب جناب آقای محمد اسدی که از ورزشکاران با سابقه و سرمایه های استان هستند، گامی اساسی در تحقق آن برداریم.

با حکم رئیس تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی، محمد اسدی به عنوان رئیس انجمن ورزش همگانی استان خراسان رضوی منصوب و معرفی گردید. به گزارش صبح مشهد، حمید رضا محمدی رئیس تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای تحول در ورزش کارگری بویژه بخش همگانی، از آقای محمد اسدی که خود از ورزشکاران با تجربه و با سابقه هستتد، درخواست کمک نمودیم که ایشان با همان روحیه جوانمردی و ورزشکارى دعوت ما را قبول نمودند.
وی افزود: آقای اسدی تجربیات ارزنده ای به عنوان مسئول ورزش های همگانی سپاه امام رضا ( ع ) داشته اند و اقدامات شایسته ای که در توسعه ایستگاه های ورزشی حاشیه شهر انجام داده اند، با استقبال خوب مردم و اقشار محروم مواجه شده است. همچنین ایشان تیم اجرایی ورزیده و بسیار خوبی دارند که اطمینان دارم در ماموریت خطیری که در پیش رو دارند، موفق و سربلند خواهند شد.
سرپرست هیأت ورزش کارگری خراسان رضوی در بخش دیگر گفتگو به ظرفیت و استعداد های فراوان ورزشی در حوزه کارگری اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: کارخانجات و واحدهای تولیدی دارای امکانات مساعد ورزشی هستند و ما بنا داریم در راستای توسعه ترویج سلامتی، ورزش همگانی را به درون کارخانه ها برده و توسعه دهیم.
محمدی افزود: البته ما سالیانه همایش ها و مسابقات متعددی داریم ولی توسعه ورزش در واحدهای تولیدی از اهداف و برنامه های ما محسوب می شود و امیدوار هستم آقای اسدی در این زمینه هم، کمک شایسته ای به ما داشته باشند

به هر میزان که در حوزه ورزش هزینه کنیم، تا چند برابر در هزینه های سلامت صرفه جویی کردیم

فقر حرکتی، آلودگی های صوتی و مواد مضر شیمیایی که امروزه در محیط زندگی و رژیم های غذایی ما وجود دارد، تهدید جدی سلامت جامعه محسوب می شود و یکی از راه های پیشگیری و درمان، توسعه ورزش های همگانی بویژه در قشر محروم کارگری استان است

این سخنان را محمد اسدی رئیس انجمن ورزش همگانی کارگران استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما مطرح کرد و افزود: با توجه به سوابق و مسئولیت های مختلف ورزشی در سطح اداره کل ورزش و جوانان و تربیت بدنی سپاه امام رضا ( ع ) داشته ام، دعوت حوزه ورزش کارگری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان را قبول نمودم و امیدوارم با استفاده از نظرات مشورتى و طرح های خوبی که در کارگروه به تصویب می رسد، اقدامات شایسته ای در رفع محرومیت زدایی ورزشی بویژه در حاشیه شهر مشهد داشته باشیم

محمد اسدی افزود: ما تجارب خوبی را در بحث توسعه ایستگاه های ورزش همگانی در سطح شهر و حاشیه شهر داشته ایم و به خوبی با خواسته ها و نقطه نظرات آشنا هستم.
وی ادامه داد: در کارگروه توسعه ورزش، از اساتید با تجربه و با مدارک عالی در سطح دکترا و ارشد استفاده و همفکری می شود و قطعا به دنبال توسعه ورزش همگانی بویژه در بخش کارگری هستیم.
وی خاطر نشان ساخت: هدف ما توسعه شور و نشاط ورزشی با کمترین هزینه است و معتقدیم، حفظ سلامت مردم با ورزش های همگانی ارتباط مستقیم دارد.
وی افزود : ورزش همگانی به عنوان وام دار سلامتی در بین تمام اقشار می تواند بهترین گزینه برای رسیدن به سلامت جسم و روح باشد که ما از این طریق می توانیم به کارگران که قشر زحمتکش و حقیقتا تاثیر گذار در جامعه می باشند، شادابی و سلامتی را که لازمه شور و لذت در کار می باشد را اهدا نماییم.
محمد اسدی استعداد یابی را یکی از خروجی های توسعه ورزش همگانی دانست و اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هم افزایى همه نهادها و دستگاه ها از جمله اداره کل ورزش و جوانان، تربیت بدنی سپاه امام رضا ( ع )، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد، گام های موثری برای توسعه ورزش همگانی استان بویژه در حاشیه کلان شهر مشهد که عمدتا اقشار کارگری و محروم هستند، برداریم.
گفتنی است در حکم آقای محمد اسدی آمده است: امید می رود، هر گونه تلاش در زمینه به کارگیری ظرفیت های بخش غیر دولتی و جذب حامیان مالی به منظور توسعه و اعتلای ورزش استان و همچنین فراهم سازی زمینه های استفاده بهینه جامعه کارگری از امکانات ورزشی و تفریحی موجود در راستای بسط و گسترش ورزش، مد نظر قرار گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن