اقتصادیزندگی

صادرکنندگان برتر جوان استان در مراسم معرفی صادرکنندگان نمونه تجلیل می شوند

کد خبر : 17969

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات در استان، برای اولین بار، از صادرکنندگان جوان و برتر استان تجلیل می شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، محمدعلی امیرفخریان اظهارداشت: بر اساس مصوبه اولین جلسه کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه سال ۱۳۹۷ مقرر شد به منظور ترغیب و تشویق صادرکنندگان جوان و برتر استان فعال در زمینه های مختلف که دارای سابقه صادرات کمتر از سه سال و حداکثر سن مدیرعامل ۴۰ سال باشند، در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی تقدیر به عمل می آید.
وی افزود: متقاضیانی که دارای شرایط مذکور می باشند می بایست در سامانه نمونش در فیلد نام شرکت، عنوان صادرکننده جوان را ثبت نمایند.
امیرفخریان تصریح کرد: با توجه به ابلاغ سازمان توسعه تجارت ایران جهت انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی سال ۹۷، شرکتها و تشکل های واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام الکترونیکی در سایت http:/nemoonesh1.tpo.ir از تاریخ ۱۷/۶/۹۷ تا ۱۹/۷/۹۷ اقدام و مدارک مثبته را حداکثر تا پایان وقت اداری ۲۵/۷/۹۷ به اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تحویل نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن