شهری

نمایشگاه عکاسان خبری مشهد با موضوع “عکس و ایمنی” در نگار خانه شهر افتتاح شد

کد خبر : 17924

۴۹ اثر به نمایش گذاشته شده در نگارخانه شهر با موضوع ” عکس و ایمنی” تلاش و فداکاری آتش‌نشانان را در عملیات‌های اطفا و امداد و نجات در قالب عکس به تصویر کشیده است.

همزمان با هفته آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نمایشگاه عکاسان خبری مشهد با موضوع “عکس و ایمنی” در نگارخانه شهر مشهد افتتاح شد.
به گزارش صبح مشهد، طی مراسمی که با حضور اعضای شورای شهر مشهد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، جمعی از آتش‌نشانان و تعدادی از عکاسان خبری برگزار شد، نمایشگاه “عکس و ایمنی” در نگارخانه شهر گشایش یافت.
محمد‌رضا فرهادی‌نیا، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شاهد گشایش دهمین نمایشگاه با موضوع “عکس و ایمنی” در نگارخانه شهر مشهد هستیم، گفت: در این نمایشگاه ۴۹ اثر از ۱۶ عکاس خبری فعال در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های شهر مشهد به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: ۴۹ اثر به نمایش گذاشته شده در نگارخانه شهر با موضوع ” عکس و ایمنی” تلاش و فداکاری آتش‌نشانان را در عملیات‌های اطفا و امداد و نجات در قالب عکس به تصویر کشیده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اضافه کرد: در این نمایشگاه آثار محمد زائرنیا، ایمان جنتی، وحید بیات، صادق ذباح، محسن رحیمی عنبران، امیرحسین حسین‌زاده، میثم دهقانی، امین خسروشاهی، محمدعلی رضایی، سعید گلی، محمد حسین طاقی ،محمد حسن صلواتی، علی عبدالهی، جواد مشهدی، محسن اسماعیل‌زاده و احمد حسنی از عکاسان خبری شهر مشهد به نمایش گذاشته شده است.
فرهادی‌نیا به زمان و ساعت برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه “عکس و ایمنی” عکاسان خبری مشهد از امروز چهارشنبه ۱۱ تا ۱۴ مهرماه صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعدازظهر ۱۷ الی ۱۹ در نگارخانه شهر واقع در عرصه میدان شهدای مشهد آماده بازدید شهروندان خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن