اقتصادی

جابجایی بیش از هفت میلیون مسافر و زائر امام رضا ( ع ) در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد مقدس

کد خبر : 17900

مدیرکل راه آهن خراسان از کسب رتبه نخست جابجایی مسافر درشش ماهه نخست سال جاری توسط راه آهن خراسان در شبکه ریلی کشور خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی راه آهن خراسان، محمدهادی ضیایی مهر با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد زائران و مسافران ورودی و خروجی به مشهد مقدس بیش از هفت میلیون و ۴۵۰ هزار نفر بوده که شاهد رشد حدود ۱۶ درصدی جابجایی مسافر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.
وی تاکید کرد: در شش ماهه نخست امسال ۹۵ درصد از قطارهای مسافری اعزامی از مبدا مشهد مقدس بدون تاخیر اعزام شده اند ومابقی ۵ درصد قطارهای اعزامی از مشهد با تاخیر کمی اعزام شده اند که متوسط میزان تاخیر از مبداء مشهد به ازای هر قطار کمتر از ۳۰ ثانیه بوده است و کاهش ۳۰ درصدی تاخیر در سیر قطارهای مسافری در حوزه ریلی راه اهن خراسان را نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بوده ایم.
وی اظهار داشت: ۵۰ درصد سفرهای ریلی کشور در این ایام از ۲۸ شهر و مرکز استان در سطح کشور به مسیر خراسان رضوی و مقصد مشهد برنامه‌ریزی و اختصاص یافته که این مسافران در مجموع با ۱۴ هزار و ۲۹۴ رام قطار به صورت ورودی و خروجی جابجا شده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن