شهری

واکنش شهردار منطقه ثامن به اخبار اخیر در فضای مجازی؛ جهت حفظ حقوق شهروندان و منافع بیت‌المال با هرگونه تخلف شدیدا برخورد می‌کنیم

کد خبر : 17856

شهردار منطقه ثامن گفت: در جهت حفظ حقوق شهروندان و منافع بیت‌المال با هرگونه تخلف شدیدا برخورد می‌کنیم.

به گزارش صبح مشهد، اخیرا شاهد انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر دستگیری تعدادی از مظنونین در رابطه با پرونده تخلفات مالی در شهرداری منطقه ثامن هستیم که سید مصطفی نعمتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار داشت: پس از روی کار آمدن مجموعه جدید مدیریت شهری مشهد مقدس و با توجه به تاکیدات فراوانی که شهردار مشهد بر رعایت حقوق شهروندان و حفظ و حراست از بیت المال دارند، بنده نیز در همین راستا سعی بر به کارگیری نیروهای زبده، دلسوز و به خصوص پاکدست در پست‌های حساس مدیریتی مجموعه داشته‌ام.

وی افزود: خوشبختانه همواره نگاه غالب در مجموعه شهرداری منطقه ثامن، افتخار خادمی امام هشتم و خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی بوده و خواهد بود و همانگونه که نیروهای خدوم مجموعه مورد ستایش و حمایت می‌باشند، چنانچه استثنائا کسانی با سوء نیت قصد دست‌درازی به بیت‌المال را داشته باشند قطعا با آن‌ها به شدت برخورد خواهد شد.

نعمتی تصریح کرد: اخبار اخیر مربوط به دوره مدیریت جدید نبوده و ردپای مظنونین این پرونده فساد مالی به سنوات قبل بر می‌گردد که خوشبختانه در این دوره بلافاصله پس از مشاهده وضعیت‌های مشکوک مالی و کشف سرنخ‌هایی از تخلفات مالی، موضوع به مراجع قضایی و امنیتی مرتبط گزارش و پس از پایش متهمان از سوی مراجع ذی ربط،  ۳  نفر تا کنون در رابطه با تخلفات مالی، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ذیربط دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند که هیچ یک از آن‌ها از مدیران ارشد مجموعه نبوده‌اند و در زمره کارشناسان نهاد مجری طرح قرار داشتند که در حال حاضر با رعایت ضوابط قضایی تا نهایی شدن رسیدگی به پرونده و صدور حکم، با قید وثیقه آزاد هستند.

شهردار منطقه ثامن گفت: شهروندان عزیز مطمئن باشند که ما تا احقاق کامل حقوق بیت‌المال، تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست و از هرگونه همکاری با مقامات قضایی و دستگاه‌های امنیتی دریغ نخواهیم نمود و قطعا پس از نهایی شدن و تعیین تکلیف این پرونده و در راستای شفاف‌سازی، مردم عزیز را در جریان جزئیات و اقدامات صورت گرفته قرار خواهیم داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

  1. جناب آقای نعمتی سلام حرفهای شما متین ولی آخه نمیشه که از مردم پول بگیرند و حالا بگویند پول نداریم که بشما برگردانیم ؟!اینجانب دو سال پیش در فاز دو سرمایه گذاری کردم ولی علیرغم اینکه درهمان ابتدا ، شهرداری ثامن در سرمایه گذاری فاز دو مردد بود بگونه ایکه قراردادهم بما ندا دبدلیل اینکه میخواست بدلیل احتمالی توقف سرمایه گذاری فاز دو ، وجوه را نپذیرد و پس بدهند، ولی بااین حال بعد از دو سال از گذشت توقف پروژه نه تنها پول مارا نمیدهید یلکه رسما و علنا عنوان میکنند نداریم و هرکجا هم میخواعید بروید شکایت کنید؟ اونوقت شما از مجاورت با امام رضا ع و رضایت ایشان و خداوند از عملکرد خود و شهرداری ثامن صحبت میکیند؟؟!!! خواهش میکنم این مشکل را حل کنید و با این شرائط وانفسا تورم و گرانی در کشور ما به خاک سیاه ننشینیم .بخدا حق الناس جزای وحشتناکی دارد.

  2. جناب آقای نعمتی سلام حرفهای شما متین ولی آخه نمیشه که از مردم پول بگیرند و حالا بگویند پول نداریم که بشما برگردانیم ؟!اینجانب دو سال پیش در فاز دو سرمایه گذاری کردم ولی علیرغم اینکه درهمان ابتدا ، شهرداری ثامن در سرمایه گذاری فاز دو مردد بود بگونه ایکه قراردادهم بما ندا دبدلیل اینکه میخواست بدلیل احتمالی توقف سرمایه گذاری فاز دو ، وجوه را نپذیرد و پس بدهند، ولی بااین حال بعد از دو سال از گذشت توقف پروژه نه تنها پول مارا نمیدهید یلکه رسما و علنا عنوان میکنند نداریم و هرکجا هم میخواهید بروید شکایت کنید؟ اونوقت شما از مجاورت با امام رضا ع و رضایت ایشان و خداوند از عملکرد خود و شهرداری ثامن صحبت میکیند؟؟!!! خواهش میکنم این مشکل را حل کنید و با این شرائط وانفسا تورم و گرانی در کشور ما به خاک سیاه ننشینیم .بخدا حق الناس جزای وحشتناکی دارد.آیا این خود تخلفی بزرگ و اجحاف واضح و وارد کردن ضروروزیان غیر قابل جبران در حق من و امثال من نیست؟!سه فرزند دم بخت که بهمین دلیل وعدم استرداد پول توسط شما ، از ازدواج محروم میشوند و ……آیا امانت داری که خداوند مهمترین و شاید تنها نشانه ایمان به خداوند برشمرده شده است . نیست؟؟وخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.موفق باشید.۰۹۱۲۲۸۰۳۷۱۵

    1. سلام جناب شهردار
      شما که از احقاق حقوق شهروندان صحبت به میان می آورید و مجاورت با حضرت رضا علیه السلام را افتخار میدانید. خواهشمند است مغازه پدر اینجانب را که بالغ بر ۶۰ سال است در مجاورت حرم حضرت نبش خیابان اندرزگو ۱۵قرار گرفته است و از طریق کارشناس رسمی دادگستری قیمت گذاری شده است و به اجبار میخواهید ما را ملزم به فروش کنید تا رضایت یک فرد عرب را کسب کنید تا پروژه او به سامان برسد تعیین تکلیف نمایید.
      سال گذشته قبل از عید از نماینده سرمایه گزارتان و از کارگزارتان سئوال کردیم ما شب عید میخواهیم جنس بریزیم گفتند نه حداکثر تا یکی دو ماه دیگه اونجا تخریب میشه.
      جناب شهردار محترم این مغازه ممر درآمد چند خانوار بوده که الان با این بی برنامگی شما موجب حال بد ما گردیده است. حال اگر ارادتتان به حضرت رضا و احقاق حقوق شهروندان قلبی و خالصانه است مغازه پدریمان را که حاصل یک عمر تلاش ایشان است و تنها دارائیشان می باشد با قیمت واقعی خریداری کنید و موجبات ظلم یک ارگان دولتی را به یک شخص آبرومند و زحمتکش فراهم نکنید.
      با تشکر

  3. سلام خداقوت
    من هرروز این صفحه را باز میکنم بلکه یحتمل پیام حقیر را شنیده و پاسخی برای آن بیابم ولی صد افسوس که سکوت و سکون در مورد حق دراین دنیای دنی همیشگیست. یاامام رضا شما هم مظلوم زندگی کردید مانند اجداد طاهرینت. شاهد باش که به دوستدارانت نیز ظلم میشود و آنچه بجائی نرسد فریاد است.السلام علیک یا ابالحسن یا علی ابن موسی الرضا ۰۹۱۲۲۸۰۳۷۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن