شهریمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

همزمان با هفته دفاع مقدس؛ غبار روبی مزار شهدا توسط شهروندان منطقه چهار شهرداری مشهد

کد خبر : 17808

شهردار منطقه چهار شهرداری مشهد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس اقدامات ویژه و متناسب با این ایام در منطقه چهار اجرا می گردد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، غلامرضا غلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: انجام اقدامات مناسب در راستای معرفی بیشتر شهدای معظم، افکار، اخلاق و معنویت والای آنان در فضای جامعه امروز باعث حفظ ارزش ها و یاد و خاطره شهدا در میان شهروندان می گردد.
غلامی اضافه کرد: اعزام گروه های مردمی برای غبار روبی مزار شهدا به بوستان کوهسنگی (جبل النور) و بهشت رضا (ع) یکی از اقدامات شهرداری این منطقه هزمان با هفته دفاع مقدس است.
وی به برپایی یادواره “در محضر شهدا” اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه با حمایت یادواره شهدای محله، طی هفته دفاع مقدس در محلات منطقه چهار شهرداری مشهد اجرا می شود.
شهردار منطقه چهار مشهد ادامه داد: تور گردشگری دفاع مقدس در مجتمع آیه ها و پارک موضوعی “جبهه همین نزدیکی” واقع در بهشت رضا (ع) در راستای آشنایی بیشتر شهروندان منطقه با رویدادها و فعالیت های مردمی هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می گردد.
شهردار منطقه چهار در پایان اضافه کرد: مزین شدن کلاس های درس مدارس به نام و تصویر شهدای گرانقدر در قالب طرح “یاد یاران”، برگزاری نمایشگاه هزاران قمر، عیادت از جانبازان جنگ تحمیلی توسط دانش آموزان، مشارکت در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با گروه های مردمی، تقدیر از کارکنان جانباز منطقه و … از دیگر اقدامات شهرداری منطقه چهار در هفته دفاع مقدس می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن