اجتماعی

رشد ۲۴ درصدی مشارکت نیکوکاران با کمیته امداد خراسان رضوی

کد خبر : 17804

مشارکت نیکوکاران با کمیته امداد خراسان رضوی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در مورد میزان مشارکت های نیکوکاران با این نهاد گزارش داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه پیش بینی این نهاد برای امسال جذب بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان مشارکت نیکوکارانه است گفت: در نیمه نخست امسال نیکوکاران با مشارکت ۸۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان کمک های خیرخواهانه به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب طرح های مختلف به کمک این نهاد آمدند.
وی به رشد ۲۴ درصدی مشارکت نیکوکاران با کمیته امداد خراسان رضوی در نیمه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: نیکوکاران در نیمه نخست سال گذشته ۶۶ میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان به این نهاد کمک کردند.
آسوده اظهار کرد: مردم خیر در نیمه نخست امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان به صدقات، بیش از ۱۷ میلیارد تومان به اکرام ایتام و محسنین، بیش از ۱۳ میلیارد تومان به زکات و بیش از ۳۹ میلیارد تومان مبتنی بر نیاز به کمیته امداد و مددجویان تحت حمایت کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه مشکلات اقتصادی در میزان کمک نیکوکاران تاثیر نداشته است تصریح کرد: خیران برای کمک به نیازمندان همیشه در صحنه آماده هستند و مشکلات اقتصادی و تورم موجب کاهش کمک های آنها به این نهاد نشده بلکه خوشبختانه شاهد رشد بوده ایم که این نشان از نگرش مثبت مردم ، درک موقعیت محرومین و اعتماد به این نهاد می باشد.
آسوده با اعلام اینکه این نهاد از شیوه های نوین والکترونیکی کمک به نیازمندان بهره گرفته است گفت: کمک کردن به نیازمندان با استفاده از این شیوه ها علاوه بر تسریع در ارائه خدمت موجب جلوگیری از سرقت، کاهش اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه ها می شود.
وی پرداخت از طریق کد یو اس اس دی : # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * و یا نصب اپ سنا و نیز دستگاههای خود پرداز بانکها را بهترین شیوه ممکن در کمک های نقدی به نیازمندان برشمرد./

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن