شهری

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: ایجاد ۳۸۰۰ مترمربع فضای سبز جدید در منطقه ثامن

کد خبر : 17772

در مجموع بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی فضای سبز قابل افتتاح تا پایان سال جاری، به منطقه ثامن تخصیص یافته که با این اعتبار حدود ۳ هکتار به سطح فضای سبز منطقه اضافه خواهد شد.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ایجاد ۳۸۰۰ مترمربع فضای سبز جدید در منطقه ثامن خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهدمقدس، خلیل الله کاظمی در بازدید از پروژه های عمرانی فضای سبز منطقه ثامن، اعلام کرد: اجرای آبنمای میدان شهید حججی با طرح خاص و زیبا و متناسب با بافت پیرامون حرم مطهر، به همراه فضای سبز پیرامون آن در مجموع به مساحت حدود ۱۹۰۰ مترمربع با اعتباری در حدود ۳ میلیاردو ۷۲۰ میلیون ریال تا پایان شهریورماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: علاوه بر این در مجموع، ۳۸۰۰ مترمربع فضای سبز جدید در سطح منطقه شامل توسعه بوستان عباسقلی خان، ره باغ فردوس، بوستان اتابک و بوستان سارا تاکنون با اعتباری حدود ۶ میلیاردو ۵۵۰ میلیون ریال ایجاد شده است.
کاظمی در ادامه ضمن بازدید از سایر پروژه های عمرانی فضای سبز منطقه از جمله اجرای ره باغ پردیس واقع در قطاع ۴، ره باغ طوبی واقع در خیابان شیرازی، شارستان قطاع ۲ واقع در خیابان شیرازی ۵، پارک سرخوش واقع در بولوار وحدت، ره باغ نعیم واقع در طبرسی و ره باغ سلام واقع در نواب صفوی ۶ تصریح کرد: مقرر شده با توجه به انتخاب پیمانکار، ضمن هماهنگی کامل برای پیاده سازی طرح فضای سبز در اجرای پروژه های مذکور تسریع شود.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد همچنین ضمن بازدید از پروژه احداث و بازپیرایی میدان امیرالمومنین (ع) تاکید کرد: این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.
کاظمی خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی فضای سبز قابل افتتاح تا پایان سال جاری، به منطقه ثامن تخصیص یافته که با این اعتبار حدود ۳ هکتار به سطح فضای سبز منطقه اضافه خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن