مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

همزمان با نهمین دوره مسابقات محلات مشهد؛ منطقه ۴ میزبان مسابقات شهری فوتسال بانوان شد

کد خبر : 17687

شهردار منطقه چهار مشهد از برگزاری مسابقات شهری فوتسال بانوان به میزبانی شهرداری این منطقه خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، غلامرضا غلامی گفت: المپیاد ورزشی محلات هر ساله به منظور گسترش فرهنگ ورزش همگانی، افزایش سطح توانایی، غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه با استقبال گسترده شهروندان برگزار می گردد.
غلامی با بیان اینکه در نهمین دوره از مسابقات بانوان محلات مشهد این منطقه میزبان مسابقات فوتسال شهری بانوان بوده است، عنوان کرد: این مسابقات در سالن ورزشی بهشت واقع در نبوت ۴۲ برگزار گردید.
وی به راه یابی چهار تیم در رده های سنی مختلف از شهرداری منطقه چهار به مسابقات شهری فوتسال بانوان اشاره کرد و ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور ۳۵ تیم از مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مدت ۴ روز برگزار شد که در پایان تیم های برتر معرفی شدند.
غلامی در خصوص نهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان محلات منطقه چهار، تصریح کرد: در این مسابقات، بانوان ورزشکار این منطقه در رشته های ورزشی والیبال، فوتسال، بسکتبال، هفت سنگ، داژبال، دارت، پینگ پنگ و آمادگی جسمانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
شهردار منطقه چهار مشهد در پایان اظهار کرد: تاکنون مسابقات رشته های توپی والیبال، فوتسال و بسکتبال برگزار شده، مسابقات بومی و محلی شامل داژبال و هفت سنگ در آبان ماه برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در مسابقات انفرادی دارت، پینگ پنگ و آمادگی جسمانی تا پایان سال جاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
گفتنی است نهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان محلات منطقه چهار در سالن‌های ورزشی سرپوشیده سطح منطقه از اواخر تیرماه سال جاری با برگزاری مسابقات بسکتبال آغاز شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن