اجتماعی

کشف بیش از ۸۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در هنگ مرزى تایباد

کد خبر : 17639

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “ماشاالله جان‌نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر عنوان داشت: در راستای مبارزه بی امان باسوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و در پی اشراف اطلاعاتی  مامورین این فرماندهی انتقال محموله ای از مواد مخدر از استان های جنوبی کشور مطلع شدند.
سردار جان‌نثار در ادامه عنوان داشت: قاچاقچیان مواد مخدر که قصد داشتند با ۲ دستگاه خودرو مقادیری مواد مخدر را از شهرستان کرمان به شهرستان تایباد منتقل نمایند، مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی طی عملیاتی مشترک موفق شدند هردو خودرو را توقیف ودر بازرسی از آنها ۸۹ کیلو و ۱۸۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف نمایند.
وی در ادامه تصریح کرد: در این عملیات ۴  قاچاقچی دستگیر و خودروهای توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ هدایت گردید.
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در خاتمه با تقدیر و تشکر از رشادت مرزبانان جان برکف نیروی انتظامی که در سخت‌ترین شرایط، با ایثار و رشادت مانع تحقق اهداف سوداگران مرگ می‌شوند، خاطرنشان کرد: مرزبانان سرزمین خورشید با عزمی راسخ به طور شبانه‌روزی از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان در مرزهای این استان نقشه های شوم خود را عملی سازند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن