اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تشریح کرد: کمک بیش از ۹۲ میلیارد ریالی آستان قدس رضوی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

کد خبر : 17637

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از کمک بیش از ۹۲ میلیارد ریالی این آستان به زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز، با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۶ تاکنون معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بیش از ۹۲ میلیارد ریال امداد نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه داشته است، تصریح کرد: کمک نقدی این معاونت به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه مبلغ یک میلیارد و ۱۶ میلیون ریال برای کمک رسانی به زلزله زدگان این استان بوده است.
وی با اشاره به اینکه معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی اقدام به خرید و ارسال یک هزار چادر مسافرتی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کرده است، تصریح کرد: همچنین با اعلام رسمی به همه دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور برای کمک به زلزله زدگان و دریافت گزارش از دفاتر نمایندگی و جمع بندی آن، بالغ بر یک میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال کمک نقدی و قریب به ۸۰ میلیارد ریال کمک غیرنقدی جمع آوری و به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.
وی تصریح کرد: ۷ هزار بسته گوشت یک و نیم کیلویی نذورات در آستانه عید نوروز ۹۷ توسط معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی به ارزش ریالی بیش از ۴ میلیارد ریال میان زلزله زدگان کرمانشاه توزیع شده است.
خاکسار اظهار کرد: همچنین با دستور تولیت آستان قدس رضوی مبلغ ۴ میلیارد ریال توسط این معاونت برای تجهیز واحدهای مسکونی زلزله زدگان معلول، بی‌سرپرست و محروم استان کرمانشاه اختصاص یافت.
وی عنوان کرد: علاوه بر این با دستور تولیت آستان قدس رضوی و هماهنگی با شرکت ساختمانی بتن ماشین قدس رضوی، بتن مورد نیاز ۲ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط این شرکت با حداقل هزینه دریافتی تأمین شد.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای بررسی شیوه امدادرسانی و قرار گرفتن در جریان مسائل و مشکلات مردم در همان روزهای ابتدایی پس از زلزله در منطقه حضور داشتیم، گفت: با توجه به حساسیت‌های اجتماعی، شرایط منطقه و لزوم برنامه‌ریزی دقیق در تمام مراحل امدادرسانی، بنای ما بر هماهنگی با دفتر امام جمعه سرپل ذهاب، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران سرپل ذهاب بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن