زندگیورزشی

به همت مدیری جوان از جامعه ورزشی استان و با حضور مسئولین؛ اولین مرکز استعدادیابی بیلیارد شرق کشور در مجموعه ورزشی خشایار بینالود راه اندازی شد

کد خبر : 17624

با بهره برداری از این مجموعه، استعداد یابی علاقه مندان به ورزش مهیج بیلیارد انجام و زمینه شناسایی، معرفی و شکوفایی استعدادهای برتر فراهم خواهد شد.

مجموعه ورزشی بیلیارد خشایار به عنوان اولین مرکز استعدادیابی خراسان رضوی، با حضور مسئولین هیأت بیلیارد استان و جمعی از ورزشکاران در شهرستان بینالود ( طرقبه شاندیز ) به بهره برداری رسید. به گزارش صبح مشهد، مدیر جوان و با تجربه مجموعه ورزشی خشایار در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان این که باشگاه خشایار از سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین های کشور کار خود را آغاز نموده است، افزود: مکان جدید باشگاه در فضایی به مساحت ۴۴۰ متر مربع در ۳ طبقه مجزا با هدف استعداد یابی کار خود را همچنان پیگیری می کند.
محمد صادق عیدی که خود ۱۳ سال تجربه مدیریت باشگاه را در کارنامه وزین خود دارد، ادامه داد: در هر کدام از طبقات که حدود ۱۴۵ متر عرصه دارند، یک رشته تخصصی دنبال می شود، به نحوی که یک سالن به اسنوکر، سالن مخصوص بیلیارد آقایان و برای اولین بار سالنی ویژه بانوان هم در حال تجهیز و راه اندازی می باشد.
وی در خصوص میزان سرمایه گذاری انجام شده برای تجهیز و راه اندازی این مجموعه ورزشی گفت: تا کنون ۳ میلیارد ریال هزینه شده که کماکان ادامه دارد.
گفتنی است، مجموعه ورزشی بیلیارد خشایار به عنوان اولین باشگاه مجوز دار شرق کشور درابتدای جاده مشهد به شاندیز، بین موج های خروشان و فروشگاه تیما واقع شده و از صبح تا پاسی از شب میزبان علاقه مندان به این ورزش مهیج و بین المللی خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن