اخبار مهم

ماجرای جنجال آفرینی خواستگار قمه کش!

کد خبر : 57209

خواستگار معتادی که با مخالفت خانواده دختر مورد علاقه اش روبه رو شده بود در حالی قمه به دست به طرف منزل خانواده دختر حرکت کرد که جنجال وحشتناکی به راه انداخت.

روزنامه خراسان نوشت، روز گذشته نیروهای کلانتری سپاد مشهد با تماس شهروندان مبنی بر عربده کشی و جنجال آفرینی یکی از اراذل و اوباش قمه کش ،بی درنگ عازم خیابان شقایق شدند و جوان ۱۸ساله ای را دستگیر کردند که بررسی های مقدماتی نشان می داد وی از مجرمان سابقه دار است.

درهمین حال دختر ۱۹ساله ای که از جوان مذکور شکایت کرده بود، به بیان چگونگی این حادثه جنجالی پرداخت و به عوامل انتظامی گفت: دو سال قبل در مسیر مدرسه با «م»آشنا شدم ولی بعد از مدتی فهمیدم که او از تالمات روحی و روانی رنج می برد به همین دلیل تصمیم به قطع ارتباط با وی گرفتم ولی او به ادامه این ارتباط اصرار داشت و تهدیدم می کرد که ماجرای دوستی خیابانی را برای خانواده ام بازگو می کند. به همین دلیل از او خواستم به خواستگاری ام بیاید تا با یکدیگر ازدواج کنیم؛

چراکه می دانستم با مخالفت خانواده ام روبه رو می شود و با همین بهانه می توانم به این ارتباط پنهانی پایان دهم! ولی او بعد از شنیدن پاسخ منفی خانواده ام ،برای من ایجاد مزاحمت می کرد تا این که با حالت مستی به در منزلمان آمد و با عربده کشی و فحاشی به تخریب در حیاط و خودرو پرداخت.

او همچنین با همسایگان مان درگیر شد و با قمه به طرف آن ها هجوم برد که اهالی محل با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و …گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است خواستگار جنجال آفرین نیز که با دستور سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری سپاد مشهد) مورد بازجویی‌های فنی قرار گرفته بود،در این باره گفت:من قبول دارم شب گذشته به همراه دو تن از دوستانم و دختر مورد علاقه ام در پارک بودیم که درگیری و مشاجره لفظی بین من وآن دختر به خاطر خانواده اش شروع شد،من هم که بسیار عصبانی بودم به در منزل آن ها رفتم تا خودنمایی کنم؛ چراکه خانواده اش به خواستگاری من پاسخ منفی داده بودند. این متهم که مدعی است به مواد مخدر سنتی (شیره وتریاک) اعتیاد دارد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن