اجتماعی

جانشین فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش خبر داد؛ نیروی زمینی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

کد خبر : 17475

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو در بالاترین سطح آمادگی خود است و در هیچ زمانی به اندازه امروز از نظر ابزار و تجهیزات در چنین سطحی از آمادگی قرار نداشته است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز شنبه در مراسم گشایش شانزدهمین همایش کارکنان ممتاز نیروی زمینی محوری ارتش در مشهد افزود: دشمن برای ناامیدی مردم تلاش می کند زیرا انسان ناامید برای دفاع از کشورش انگیزه ای ندارد اما امید به نصرت الهی و مقاومت در برابر مشکلات قطعا ما را از مسیرهای سخت عبور می دهد.
وی گفت: باید در مقابل مشکلات مقاومت کرد زیرا راه ما درست است و سختیهایی دارد که تاکنون پشت سر گذاشته ایم و از این به بعد هم با اتحاد و همبستگی موانع از سر راه برداشته می شود.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به وضعیت نیروی انسانی نیروهای مسلح هم اشاره و بیان کرد: به منظور افزایش کیفیت نیروی محوری زمینی ارتش ۲۸ طرح از پارسال به اجرا گذاشته شده که دو سوم اینها مربوط به نیروی انسانی است و اکنون در حال ارزیابی طرحها هستیم.
وی افزود: تعهد، ایمان، ولایتمداری، بصیرت، مسئولیت و خطرپذیری از جمله شاخصه های نیروهای مسلح ایران و به ویژه ارتش است.

 ۲۷۲ نفر ممتاز ارتش
معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش ۲۷۲ نفر از کارکنان ممتاز این نیرو از یگانهای نظامی مختلف سراسر کشور همراه با خانواده های خود به مدت یک هفته حضور دارند.
امیرسرتیپ دوم ستاد علی سامانی افزود: تعهد، تخصص، کارایی، ولایتمداری و روحیه استکبار ستیزی کارکنان نیروی زمینی محوری ارتش باعث می شود نیروهای کادر و ظیفه شایستگیهایی را که در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است به اثبات برسانند. در نیروی زمینی ارتش افراد سلسه مراتبی رشد می کنند و باعث می شود برای هر پستی و مسئولیت آمادگی لازم را پیدا کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن