اجتماعیزندگی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در جمع مدیران رسانه مطرح کرد: عملیات‌روانی رسانه‌های دشمن، مهم‌ترین ابزار جبهه استکبار است

کد خبر : 17235

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: تزریق امید و روحیه مقاومت در عرصه اقتصادی اولویت مهم این روزها است.

به گزارش صبح مشهد، شامگاه جمعه مراسم تجلیل از خبرنگاران به‌دعوت سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، مدیران و اصحاب رسانه مشهد در مجتمع فرهنگی، تفریحی هویزه برگزار شد.

عملیات‌روانی رسانه‌ها، مهم‌ترین ابزار جبهه استکبار است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم گفت: با توجه به‌جبهه سختی که نظام استکبار ایجاد کرده‌ است، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از خدشه وارد شدن به‌نظام وجه مشترک همه خبرنگاران، مدیران و شاغلین در هر جایی و به هر کاری است.

سردار یعقوبعلی نظری با اشاره به‌هدف‌گذاری‌های انجام شده از طرف دشمنان برای خراسان رضوی و مشهد، انسجام را عامل مهمی دانست که سبب می‌شود، این هدف‌گذاری‌ها، مشهد را تحت تأثیر قرار ندهد.

وی مهم‌ترین ابزار جبهه استکبار را عملیات روانی با استفاده از رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: نمی‌توانیم تک‌بعدی باشیم و هم باید همراه مردم باشیم و عملیات روانی را خنثی کنیم و هم روحیه مبارزه، استقامت و طاقت مردم را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) وظیفه رسانه‌ها را توجه به‌مشکلات مردم و یاری آنها ذکر کرد و گفت: باید مراقبت کنیم در این شرایط معاندین نظام و انقلاب سوءاستفاده نکنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)  اولویت‌بندی در رسانه‌ها را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: تزریق امید و روحیه مقاومت در عرصه اقتصادی اولویت مهم این روزها است.

در ادامه مراسم تعدادی از مدیران رسانه ها به بیان نظرات و دیدگاه های خود در زمینه دغدغه های جامعه و فضای رسانه ای کشور پرداختند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن