شهری

در بوستان ترافیک مشهد صورت گرفت؛ آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان منطقه ۴

کد خبر : 17072

دانش آموزان منطقه چهار با اعزام به بوستان ترافیک در خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیک آموزش دیدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، در راستای برگزاری کلاس های آموزش شهروندی و ارتقای فرهنگ ترافیک از پایه، دانش آموزان این منطقه در قالب تورهای تفریحی و آموزشی به بوستان ترافیک ابتدای خیابان خلج در سیدی اعزام شدند.
دانش آموزان در این تورها ضمن حضور در بازی‌ها، جشن‌های ترافیکی و تماشای کلیپ های آموزشی، با موضوعاتی همچون فرهنگ ترافیک در حوزه کودکان، عبور ایمن کودک از خیابان و معابر، سلامت کودک در وسایل نقلیه و رعایت نکات دوچرخه‌سواری و آموزش کودکان به عنوان یک همیار پلیس آشنا گردیدند.
تورهای آموزشی و تفریحی بوستان ترافیک هر هفته برای دانش آموزان ۶ تا ۱۰ سال منطقه چهار برگزار می گردد و تاکنون ۳۰۰ نفر به این بوستان اعزام شدند.
بنا بر این خبر بوستان ترافیک به عنوان یکی از بزرگترین بوستان های موضوعی و آموزشی شرق کشور در مساحت سه هکتار در ابتدای خیابان خلج واقع شده است.
شایان ذکر است این بوستان دارای امکاناتی از قبیل شبکه معابر، میادین، تقاطع ها، گذرگاه های عابرپیاده، ایستگاه های اتوبوس و زمین های ویژه بازی کودکان است که محیطی شبیه شهر واقعی را برای آموزش رانندگی و قوانین ترافیکی به کودکان و نوجوانان فراهم کرده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن