اجتماعی

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی مطرح کرد؛ اگر این شهدای مرزبانی نبودند ما امروز این امنیت را نداشتیم

کد خبر : 16974

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی گفت، اگر این شهدای مرزبانی نبودند ما امروز این امنیت را نداشتیم.
فرمانده مرزبانی استان در راس هیئتی با خانواده شهید مرزبانی ابوالفضل غلامپور دیدار کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار جان نثار فرمانده مرزبانی استان به همراه جمعی از رؤسا و معاونین با خانواده شهید مرزبانی ابوالفضل غلامپور در ویرانی دیدار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین «رامیار» در جمع خانواده شهید “غلامپور” گفت: من خرسندم که توفیق پیدا کردم در این دهه کرامت به اتفاق بردار عزیزمون سردار جان نثار و هیئت همراه در جمع شما عزیزان باشم و به شما تبریک می گویم، فرزندی داشتید که جانش را برای ارزش های اسلامی و وطنش فدا کرد.
وی در ادامه اشاره ای به سخنان رهبری در دیدار با خانواده شهدای مرزبانیکه فرمودند: بخش مهمی از امنیت مربوط به این مرزبانان ماست که در مرز مستقر هستند ، این طفلکی ها دیده هم نمی شوند و شهدای مرزی ما مظلومند ، داشت.
حجت الاسلام «رامیار» همچنین گفت: بر خانواده های شهدایی که جان فرزندانشان را در این راه تقدیم کردند خداوند صلوات و درود میفرستد بر خانواده هایی که اینگونه فرزندانی را تربیت کرده است.
و همچنین از امیرالمومنین علی (ع) روایت داریم که جانی که در راه خدا می دهید قیمتی ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین رامیار گفت: شهدای این سرزمین باعث افتخار هستند بویژه شهدای مرزبانی که از این سرزمین دفاع می کنند و جانشان را تقدیم کردند؛ اگر این شهدا نبودند ما امروز این امنیت را نداشتیم و مطمئن باشید شهید غلامپور در این امنیت سهمی داشته است.
سردار جان نثار در ادامه با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده های صبور آنان ادامه دادن راه آنان و پاسداری از امنیت کشور می باشد که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.
گفتنی است در خاتمه این دیدار ضمن قرائت و نثار فاتحه به روح شهید والا مقام، لوح یادبود نیز به رسم یاد بود به خانواده معظم شهید اهدا شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن