شهری

براساس مصوبه شورای اجتماعی محلات؛ پاتوق فرهنگی و اجتماعی محله در منطقه چهار شهرداری مشهد برگزار می شود

کد خبر : 16950

از ابتدای تیرماه پاتوق های فرهنگی- اجتماعی محله با مشارکت و حضور حداکثری شهروندان ناحیه سه منطقه ۴ برگزار می گردد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، این پاتوق ها و برنامه های فرهنگی با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی با مشارکت شهروندان و براساس شورای اجتماعی محلات منطقه چهار در بوستان ها و زمین های ورزشی ناحیه سه این منطقه برپا می گردد.
رشد و بروز استعدادهای فرهنگی، ورزشی، اجتماعی محله با بهره گیری از اجرای برنامه های هفتگی در بوستان های منطقه، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و … از اهداف اجرای این برنامه است.
در این پاتوق ها با توجه به مناسبت های مختلف برنامه هایی همچون مداحی و مولودی خوانی، برگزاری مسابقات ورزشی ایستگاهی، سخنرانی مذهبی با مضامین اخلاقی و مهارتهای زندگی، استندآپ کمدی، موسیقی سنتی و … اجرا می گردد.
در حاشیه این برنامه که تاکنون در بوستان های سرو ( طبرسی شمالی ۳)، ارم (پنجتن ۴۵) و زمین ورزشی پنجتن برگزار شده است، غرفه های بازی و سرگرمی، ورزش های خانوادگی، آموزش شهروندی و … نیز فعال بوده است.
گفتنی برپایی پاتوق های فرهنگی و اجتماعی محله که تاکنون با استقبال بالغ بر ۲ هزار نفر از شهروندان همراه بود تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن