مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

نماینده ولی فقیه در ارتش؛ مسئولان مدیریت انقلابی و جهادی را در دستور کار خود قرار دهند

کد خبر : 16938

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت مسئولان ارگانها و سازمانها مدیریت انقلابی و جهادی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان یگان های ارتش
در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی محوری که با حضور استاندار مشهد مقدس برگزار شد گفت:
مسئولان باید تلاش مضاعف روحیه جهادی و کارها را به صورت خستگی ناپذیر انجام دهند،تا مشکلات مردم برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی ضمن تبریک دهه کرامت از حجت الاسلام و المسلمین عباس مقدسیان به عنوان یکی از اسطوره های روحانیت و سازمان عقیدتی سیاسی نام برد و ۳۵ سال خدمت بی منت و بدون چشم داشت آگاهی بالا از نظر علم و دانش حوزوی عزت نفس و مناعت طبع دلسوزی ویژه برای نظام و ارتش را از ویژگی های برجسته این خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسین سلیمانی رئیس جدید عقیدتی سیاسی را به ارتقاء بصیرت دینی و انقلابی افزایش روابط صمیمانه بین ارتش و سایر ادارات و سازمانها تعامل بیشتر و سایر نیروهای مسلح و مدیریت انقلابی و جهادی دیدارهای چهره به چهره با مسئولین و کارکنان ارتش سفارش کرد.
در ابتدای مراسم امیر سرتیپ دوم رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش گفت:امروز در ارتش خدمت می کنیم که با تلاش های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یک ارتش مذهبی و مردمی است.
وی تلاش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را در ابعاد فرهنگی اجتماعی قرآنی ستود و گفت : امروز کارکنان و خانواده‌های ارتش از لحاظ مکتبی و مذهبی در جایگاه خوبی قرار دارند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن