اجتماعیاخبار مهم

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی خبر داد؛ باند قاچاق سلاح در مشهد متلاشی شد

کد خبر : 16887

با دستگیری اعضای یک باند فروش سلاح های جنگی و شکاری غیرمجاز در مشهد ، مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته در گفت وگو با خراسان افزود: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه خرید و فروش سلاح و با صدور دستورات ویژه قضایی، رصدهای اطلاعاتی برای شناسایی این افراد در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت.
قاضی حسن حیدری اضافه کرد: بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که افرادی سلاح های جنگی و شکاری غیرمجاز را در پوشش های مختلف و از غرب کشور وارد می کنند و سپس آن ها را در مشهد به فروش می رسانند. این مقام قضایی تصریح کرد: با جمع آوری اطلاعات و ردیابی های گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، ۳ تن از عاملان فروش این سلاح ها شناسایی شدند و تحت تعقیب قرار گرفتند. قاضی حیدری خاطرنشان کرد : تحقیقات بیشتر بیانگر آن بود که اعضای این باند سلاح ها را در فروشگاه هایی با عناوین مختلف به فروش می رسانند بنابراین فروشگاه های آنان نیز زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت تا این که ماموران اداره کل اطلاعات خراسان رضوی در یک عملیات هماهنگ و منسجم مخفیگاه های اعضای این باند را محاصره و بازرسی کردند.
معاون دادستان مشهد افزود: در بازرسی های انجام شده، ۵۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۸ قبضه کلت جنگی، تعداد زیادی افشانه، شوکر، باتوم های فلزی و ۷۰۰ کپسول سلاح های گازی غیرمجاز کشف و ضبط شد.
قاضی حسن حیدری در پایان گفت: تحقیقات بیشتر برای شناسایی عاملان اصلی و پنهانی اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن