اقتصادی

آغاز گازرسانی به ۱۶ روستای کلات با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار

کد خبر : 16891

طرح گازسانی به ۱۶ روستای شهرستان کلات در خراسان رضوی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و تنی چند از نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی در این مراسم که ظهر دیروز در محل روستای “ایده لیک” شهرستان کلات برگزار شد اظهار کرد: شرکت گاز خراسان رضوی رکورددار اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در بحث گازرسانی روستای در کشور بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: در سال ۹۶ موفق شدیم به لطف خدا و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان، ۳۶۵ روستا را گازرسانی و عملیات اجرایی ۳۶۵ روستا را آغاز کنیم. به تعبیری در سال گذشته هر ۱۲ ساعت یک روستا گازرسانی شد. امسال نیز عهد کردهایم هر روز یک روستا و دو مورد صنعت را گازرسانی کنیم.
فانی در ادامه به تشریح وضعیت گازرسانی روستایی کلات مطابق با آخرین تقسیم بندی های کشوری پرداخت و گفت: در حال حاضر ۹ روستای کلات با ضریب نفوذ ۵۹٫۶ گازدار هستند و ان شاا… با بهره برداری از این ۱۶ روستا با جمعیت ۱۸۰۰ خانوار به ضریب ۹۴٫۴ خواهیم رسید.
وی اضافه کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است و ان شاا.. با تعامل و همکاری مردم و مسئولان در مدت زمان ۳۶۵ روز موفق به بهره برداری از آن خواهیم شد.
فانی همچنین از آمادگی شرکت گاز خراسان رضوی برای گازرسانی به دو روستای فاقد گاز “حمام قلعه” و “جلیل آباد” در کلات خبر داد و گفت: در صورت مساعدت مسئولان برای صدور مجوزهای لازم این دو روستا نیز گازرسانی شده و به ضریب ۱۰۰ درصد خواهیم رسید.
در این جلسه، حجت‌‌الاسلام والمسلمین نصراله پژمان‌فر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسین زاده بحرینی از نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
کلات در شمال شرقی استان خراسان رضوی و در فاصله ۱۴۵ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن